arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۳

سرلشگر فیروزآبادی: هزینه اعدام شیخ النمر برای عربستان بسیار سنگین خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به صدور حکم اعدام شیخ باقر النمر عالم شیعه عربستانی گفت: خون این عالم در قلوب دهها میلیون شیعه و در بین مسلمانان جهان خواهد جوشید و هزینه آن برای عربستان بسیار سنگین خواهد بود.

سردار سرلشگر بسیجی «سیدحسن فیروزآبادی» افزود: از کشوری مانند عربستان که حکامی محاسبه گر دارد بسیار بعید به نظر می رسید که برای این عالم بزرگ شیعی حکم اعدام صادر کنند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ،این اخبار را بسیار نگران کننده دانست و تاکید کرد: از حکام کشور مسلمان و برادر که خود را خادم الحرمین الشریفین می نامند قابل قبول نیست که بخواهند خون عالم بزرگ شیعی را بریزند.

سرلشگر فیروزآبادی اظهارامیدواری کرد: در دادگاه تجدید نظر درباره این حکم غیرعادلانه و تفرقه انگیز تجدید نظر اساسی شود.

وی افزود: علمای شیعه عامل وحدت، برادری، آرامش و حکمت در میان مسلمانان هستند و قدردانی وجود آنان مایه خیرات و برکات برای مردم وطن شان می شود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین ضمن دعا برای سلامتی شیخ النمر اظهار امیدواری کرد: مقامات عربستان سعودی از انتساب جرایم بی معنا به آن عالم بزرگ جلوگیری کنند.

سرلشگر فیروزآبادی همچنین گفت: امت اسلام در آستانه ماه مبارک رمضان در انتظار اینگونه تصمیمات خداپسندانه است که فرموده اند:«الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم».
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان