arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۳

تساوي برزيل و شيلي در نيمه اول

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برزيل در نيمه نخست ديداربرابر شيلي در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني 2014 به نتيجه تساوي رضايت داد.
 

  مرحله يک هشتم نهايي جهاني جام جهاني 2014 از ساعت 20 و 30 دقيقه امروز (شنبه) با ديدار برزيل و شيلي در ورزشگاه مينه‌رائوي شهر بلوهوريزنته آغاز شد که نيمه نخست آن با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. در اين نيمه داويد لوئيز (18) براي برزيل و الکسيس سانچز (32) براي شيلي گل زدند.

برزيلي‌ها که با  حمايت همه جانبه هواداران‌شان در کشور خود پذيراي تيم ملي شيلي بودند،‌ از همان ابتدا توپ و ميدان را در اختيار گرفتند و چند باري هم روي دروازه حريف خطرساز ظاهر شدند.

مقاومت شيليايي‌ها خيلي طول نکشيد و شاگردان اسکولاري در دقيقه 18 از روي ضربر کرنري که نيمار ارسال کرد و لوئيز به آن ضربه زد به گل اول دست پيدا کردند. هر چند که بر خلاف اعلام سايت فيفا به نظر مي‌رسد ضربه آخر را خارا، مدافع شيلي وارد دروازه اين تيم کرده باشد.

سر دادن سرود قهرماني برزيلي‌ها تنها چند دقيقه در ورزشگاه طنين‌انداز بود و الکسيس سانچز توانست از اشتباه هالک در زماني که اوت ارسالي از سوي مارسلو را دريافت مي‌کرد، بهره ببرد و گل تساوي را در دقيقه 32 براي تيمش به ثمر برساند.

پس از آن برزيل دو سه موقعيت ديگر هم به دست آورد اما با بدشانسي سلسائو مانع از باز شدن دروازه لاروخاي آمريکاي جنوبي شد. شيلي در دقايق پاياني نيمه اول نيز فشاري روي دروازه ميزبان وارد آورد که منجر به گل نشد تا دو تيم با تساوي يک بر يک به رختکن بروند.
نظرات بینندگان