arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۳

پيشنهاد جالب يک باشگاه کوزوويي براي سوارز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يک باشگاه فوتبال کشور کوزوو براي دوران محروميت سوارز، پيشنهاد جالبي به باشگاه ليورپول ارائه کرد.
 

با توجه به اينکه کشور کوزوو هنوز به عضويت رسمي فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) درنيامده است، باشگاه هاجواليا با ارائه يک پيشنهاد رسمي به باشگاه ليورپول، از آنها خواست تا اجازه دهند سوارز دوران محروميت خود را در اين باشگاه سپري کند.

پاسولي، رئيس باشگاه هاجواليا در اين‌باره گفت: سوارز براي چهار ماه آينده از فعاليت‌هاي فوتبالي محروم شده و از آنجايي که ما عضو فيفا نيستيم، فکر مي‌کنم سوارز بتواند در کوزوو بازي کند.

وي با بيان اينکه رقم اين پيشنهاد براي چهار ماه 30 هزار يورو و ماهانه 1.500 يورو است، افزود: اين بيشترين رقمي است که ما مي‌توانيم پرداخت کنيم. از آنجايي که ما عضو فيفا نيستيم اين پيشنهاد ايده‌آلي براي سوارز است.

لوئيز سوارز، مهاجم تيم ملي اروگوئه که پيش از اين سابقه گاز گرفتن بازيکنان حريف را داشت در ديدار با ايتاليا در جام جهاني هم به همين کار پرداخت و در صحنه‌اي که به همراه کيه‌ليني دنبال دريافت توپ بودند شانه او را گاز گرفت.

محروميت سوارز او را از 9 بازي ملي رسمي و چهار ماه فعاليت در هر حوزه مرتبط با فوتبال محروم کرده است و حتي اجازه تماشاي بازي اروگوئه و کلمبيا در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني را از او گرفت.

محروميت سوارز و نبود او در ترکيب اروگوئه از قدرت اين تيم براي غلبه بر کلمبيا کاست و در نهايت آبي‌پوشان آمريکاي جنوبي پس از قبول شکست 2 بر صفر مقابل شاگردان پکرمن همچون سوارز به خانه برگشتند.
نظرات بینندگان