arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۳

مورینیو: دوست دارم تیم‌های بزرگ حذف شوند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سرمربی چلسی دوست دارد در برزیل شاهد شگفتی سازی تیم‌هایی باشد که کسی شانسی برای درخشش آنها قائل نیست. او دوست دارد که تیم‌های بزرگ از دور رقابت‌ها کنار بروند.

جام جهانی 2014 برزیل در حالی برگزار می‌شود که تیم‌های بزرگی همچون اسپانیا، انگلیس، پرتغال و ایتالیا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در برزیل شاهد درخشش تیم‌هایی بوده‌ایم که قبل از آغاز رقابت‌ها که شانسی برای آنها قائل نبود به عنوان مثل کاستاریکا از گروهی که تیم های بزرگی همچون ایتالیا، اروگوئه و انگلیس در آن حضور داشتند با هفت امتیاز به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یافت.

با ادامه این روند شاید بتوان جام جهانی 2014 برزیل را جام شگفتی‌ها یا درخشش تیم‌های معمولی نامید.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی از این که تیم‌های بزرگ از جام جهانی 2014 برزیل کنار رفته‌اند، خوشحال است. او دوست دارد در یک چهارم نهایی هم شاهد درخشش تیم‌های گمنام باشد.

مورینیو در گفت و گویی که با "یورو اسپورت" داشت، گفت: دوست دارم تیم‌های بزرگ از دور رقابت‌ها کنار بروند. هم‌چنان که این موضوع درباره اسپانیا، انگلیس و ایتالیا رخ داد. الان یک چهارم نهایی است و تیم‌های بزرگی همچون آرژانتین، برزیل، آلمان و هلند تلاش می‌کنند تا به دور بعد راه یابند. اگر در نیمه نهایی شاهد حضور این چهار تیم باشیم بسیار خوب خواهد شد، چرا که چهار تیم بزرگ و مدعی به نیمه نهایی راه یافته‌اند. با این حال من دوست دارم که شاهد اتفاقات دیگری در یک چهارم نهایی باشیم و تیم‌هایی که شانسی برای حضور در نیمه نهایی ندارند، با شکست تیم‌های قدرتمند به این مرحله راه یابند.

او افزود: در جام جهانی 2014 برزیل عملکرد تیم‌هایی که کسی شانسی برای آنها قائل نبود، بسیار خوب بوده است، این تیم‌ها با روحیه بسیار بالایی بازی می‌کنند. من دوست دارم یکی از این تیم‌ها سلطه تیم‌های بزرگ را بشکند و به نیمه نهایی صعود کند، اما اجازه بدهید که ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

مورینیو درباره فشاری که تیم‌های بزرگ در برزیل احساس می‌کنند، گفت: طبیعی است که بازیکنان بزرگ می‌توانند با این فشارها کنار بیایند و در لحظات سخت خوب ظاهر شوند. این درباره بازیکنان برزیل، آرژانتین و آلمان صدق می‌کند، چرا که این تیم‌ها با درخشش ستارگان خود به دور بعد راه یافته اند.

سرمربی پرتغالی چلسی در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی شانس قهرمانی دارند، گفت: به نظر من تیم‌های آلمان، هلند و برزیل بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان