arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۸۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۳

هوای تهران به مرز هشدار رسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رستگاری معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: متاسفانه گرد وغباری که شب گذشته فضای شهر تهران را فرا گرفت یک بار دیگر هوای تهران را در شرایط ناسالم قرار داد.


وی ادامه داد: با توجه به اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا منتهی به 8 صبح امروز میانگین غلظت آلاینده مسئول، ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون روی عدد 190 و ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون روی عدد 186 قرار گرفت که فراتر از حد مجاز بوده است.

وی ادامه داد: پدیده گرد و غبار نشأت گرفته از بیابان‌های اطراف تهران است چرا که با گرم شدن هوا، خاک خشک شده و حالت چسبندگی خود را از دست می‌دهد و با کوچکترین وزش باد جا به جا می‌شود.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران با اشاره به روند کاهش غلظت گرد وغبار تصریح کرد: گرد وغبار شب گذشته از ساعت 9 شب تا ساعت 1 بامداد روند افزایش داشته و پس از آن از میزان غلظت آلاینده‌ها کاسته شده است.


رستگاری خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی انجام شده این روند طی ساعات آینده روند کاهشی خواهد داشت اما لازم به ذکر است تا پایان روز گروههای حساس ( زنان باردار، کودکان، سالمندان و بیماران قلبی ریوی) از تردد در فضای باز خودداری کنند و سایر مردم نیز فعالیت‌های خارج از منزل را کاهش دهند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
0
13
هوای تهران کی در مرز هشدار نیست؟؟زمستان هشدار-تابستان هشدار........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
واقعا این ماه های اخیر خیلی بهتر شده . این حرف انصاف نیست
نظرات بینندگان