arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۳

هادی غفاری: اقتدارگرایان با تخریب اصلاح‌طلبان می‌خواهند شکست‌شان را جبران کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اقتدارگرایان با تخریب اصلاح‌طلبان از سویی می‌خواهند تا شکست سال گذشته‌شان را جبران کنند و از سویی درصدد آن هستند تا با توهین‌ها، اصلاح‌طلبان را تضعیف و آنها را از صحنه بیرون کنند.

حجت‌‌الاسلام و المسلمین هادی غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص حملات برخی از رسانه‌های اصولگرا به اصلاح‌طلبان گفت: دلیل حملات و توهین‌های اقتدارگرایان به اصلاح‌طلبان این است که نان‌ آنها در ایجاد بحران است و بنابراین درصدد بحران آفرینی هستند.

وی در خصوص استراتژی اقتدارگرایان مبنی بر تخریب اصلاح‌طلبان اظهار داشت: آنها با تخریب اصلاح‌طلبان از سویی می‌خواهند تا شکست سال گذشته‌شان را جبران کنند و از سوی درصدد آن هستند تا با توهین‌ها، اصلاح‌طلبان را تضعیف و آنها را از صحنه بیرون کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد به رسانه‌های اصولگرا مبنی بر عملکرد گزینشی و یکجانبه آنها تصریح کرد: اقتدارگرایان با فحاشی و تهمت‌زنی ادعای اصولگرایی و انقلابی بودن می‌کنند در حالی که هیچ درکی از انقلاب ندارند و فقط شنونده داستان‌های انقلاب بودند و اسم خودشان را رویش‌های انقلاب گذاشته‌اند و اصلاح‌طلبان را که آفریندگان انقلاب بودند، ریزش انقلاب گذاشته‌اند.

غفاری در خصوص رابطه اصلاح‌طلبان با دولت ابراز داشت: رابطه دولت با اصلاح‌طلبان، رابطه خوبی است و دولت نیز درصدد حل مشکلات مردم و جلو بردن منویات اصلاح‌طلبی است.

وی با اشاره به تلاش‌های اقتدارگرایان مبنی بر اختلاف‌افکنی اصلاح‌طلبان و دولت بیان کرد: سیاست‌ آنها در این باره، همانند سیاست انگلیسی‌هاست و می‌خواهند که میان اصلاح‌طلبان و دولت اختلاف بیاندازند و با استفاده از این شرایط، به خواسته‌های خودشان برسند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان خاطرنشان کرد: من به دولت یادآور می‌شوم که برخی از اصولگرایان و اقتدارگرایان خیرخواه دولت نیستند و از اول نیز دوست نداشتند روحانی در انتخابات پیروز شوند.
نظرات بینندگان