arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۹۱۱
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۳

مهدوی‌کیا: کل ایران را گشتم، استعدادی پیدا نکردم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مدیر فنی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: متاسفانه باشگاه‌ها در ایران فقط تیم داری می‌کنند و باشگاه‌های کمی مثل فولاد خوزستان و سپاهان به معنای‌ واقعی باشگاه داری می‌کنند.

مهدی مهدوی‌کیا که برای بازی دوستانه تیم ملی جوانان و سپاهان به باشگاه سپاهان آمده بود در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیرامون حضور خود در فوتبال پایه کشور، اظهار‌کرد: بعد از اینکه فوتبال را کنار گذاشتم از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان سفیر فوتبال پایه انتخاب شدم و همان زمان هم علی دوستی‌مهر سرمربی تیم ملی جوانان بود و خودم هم دوست داشتم اگر قرار است مربی شوم پله‌پله بالا بیایم و به همین دلیل این فرصت خوبی برای من بود تا بتوانم در فوتبال پایه هم کار کنم، البته همراه با کادر فنی تیم جوانان سراسر ایران را گشتیم.

وی با بیان اینکه دوستی مهر از من خواست به تیم‌ ملی جوانان بیایم گفت: من هم با علاقه‌ای که به مربی‌گری داشتم به این تیم اضافه شدم و پس از آن برای پیدا کردن استعداد ورزشی به کل ایران سفر کردم که متأسفانه استعدادی پیدا نکردم و این یکی از مشکلات بزرگ ما است.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال درباره وضعیت بازیکنان سپاهانی حاضر در تیم‌ملی جوانان خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه سپاهان در تیم‌های پایه فعال است و بیشتر اوقات 5 یا 6 بازیکن تیم‌ملی از سپاهان است و در جلسه‌ای که امروز با مدیرعامل باشگاه داشتیم به این موضوع مهم اشاره کردیم و از سپاهان خواستیم همچنان در این حوزه فعال باشد، همانطور که اشاره کردم باشگاه سپاهان در فوتبال پایه فعال بوده است و همیشه چندتن از بازیکنان پایه تیم‌ملی از سپاهان بوده‌اند.

مهدوی‌کیا با تأکید بر اهمیت باشگاه داری بر تیم‌داری تصریح کرد: متأسفانه باشگاه‌ها در ایران فقط تیم‌داری می‌کنند و تیم‌های معدودی مثل فولاد خوزستان و سپاهان باشگاه داری می‌کنند و به تیم های پایه اهمیت می‌دهند که امیدوارم با تکمیل ورزشگاه نقش جهان فعالیت‌های باشگاه سپاهان تکمیل شود.

وی پیرامون محرم نوید‌کیا ادامه داد: نویدکیا در سال‌های فوتبال من به عنوان یک نابغه شناخته می‌شد. او به دلیل مصدومیت زانو نتوانست در بوخوم بازی کند و اگر آن مصدومیت برایش ایجاد نمی‌شد می‌توانست آینده بسیار خوبی داشته باشد. او یکی از بهترین بازیکنان سپاهان است که پاس‌های تأثیرگذاری در بازی می‌دهد و از هوش بالایی نیز برخوردار است و هرگاه در تیمی بوده به آن تیم کمک کرده است. حق نویدکیا بود که در بزرگترین تیم‌های دنیا بازی کند.

مدیر فنی تیم ملی فوتبال جوانان پیرامون دیدار پایانی جام حذفی فصل 91-92 پرسپولیس و سپاهان که منجر به خداحافظی‌اش شد، اظهار کرد: آن دیدار همیشه در ذهن من باقی می‌ماند و یکی از آن مسابقاتی بود که من هرگز فراموش نمی‌کنم؛ در آن مسابقه پس از دور آخر رفتار تماشاگران سپاهان و تشویق آن‌ها مرا به وجد آورد و این بازی تا ابد در ذهنم به یادگار باقی می‌ماند.

وی درباره شهر اصفهان خاطرنشان‌کرد: من به شهر اصفهان علاقه خاصی دارم و دوست دارم مدتی در آن زندگی کنم. در چند سال گذشته من همراه خانواده سفری به این شهر زیبا داشتم و از تمام آثار تاریخی اصفهان بازدید کردم که پس از آن به اهمیت زیاد این شهر پی بردم.

مهدوی‌کیا با اشاره به خشکی زاینده رود تصریح‌کرد: این مسئله موضوع آزار دهنده است که باعث ناراحتی بسیار مردم شده است، امیدوارم هر چه زودتر این مشکل بر طرف شود و آب بار دیگر به این شهر بازگردد و در زاینده رود جاری شود.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۱۱
غیر قابل انتشار: ۰
روستایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
0
23
آقای مهدوی کیا لطفا به روستاها هم سربزنید در ضمن تمام کسانی که در باشگاه ها فوتبال بازی می کنند همه با پارتی مرنند .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
5
18
با تمام احترامی که برای مهدی قائلم ولی اصلا با نظرش موافق نیستم
محاله همچین چیزی
بندرعباسي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
0
5
با تمام احترام به اقا مهدي
مگه ميشه در كل ايران هيچ استعدادي نباشه
حتما هست
فقط چشمها را بايد شست جور ديگر بايد ديد
نظرات بینندگان