arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۹۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۱۰ تير ۱۳۹۳

انتقاد شدید دبیرکل موتلفه از هاشمی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اینکه بگوییم "جدیدالاسلام‌ها با ماهواره مخالفند" اشتباه است، چرا که قدیم‌الاسلام‌ها هم برنامه بد ماهواره را تقبیح و محکوم می کنند

به گزارش ایسنا، محمد‌نبی حبیبی در گفتگو با «نسیم» با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه "جدیدالاسلام‌ها با ماهواره و اینترنت مخالفند و از آن می‌ترسند"،‌ اظهار داشت: هاشمی رفسنجانی در جلسات مختلف صریحا اعلام کرده که می‌خواهد در موضوعات سیاسی فراجناحی عمل کند و بارها این اظهارات را تکرار کرده است.

وی با بیان اینکه فراجناحی عمل کردن هاشمی در مواقعی به طور کامل صورت نگرفته و غالبا در موضع گیری‌ها،‌ به نفع اصلاح طلبان موضع گیری کرده است، تصریح کرد: هاشمی در جلسه ای که بنده هم حضور داشتم این جمله را تاکید کرد که من به همه از جمله اطرافیان،‌ نزدیکان،‌ دوستان و خانواده خود گفته‌ام که سر سه موضوع "نظام اسلامی،‌ ولایت فقیه و شخص آیت الله خامنه ای" با کسی معامله نمی کنم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اظهارات هاشمی در مواردی از جمله خطبه های 26 تیر 88 یا نامه ای که ایشان قبل از فتنه 88 به مقام معظم رهبری نوشتند در قسمت قابل توجهی انطباق ندارد و در مواقعی اتفاق می افتد که این عدم انطباق و تفاوت میزانش بسیار بالاست.

حبیبی با بیان اینکه ماهواره یک رسانه عمومی است که هم برنامه های خوب و هم برنامه های بسیار بد و ضد اسلامی دارد،‌ افزود: اینکه تمام برنامه‌های ماهواره را مطلقا خوب و یا بد بدانند، این جور قضاوت‌های مطلق در خصوص ماهواره درست نیست اما با توجه به اینکه توسعه فساد و انحراف در بسیاری از برنامه های ماهواره‌ای بخصوص آنهایی که دشمنی آشکار با اسلام و جمهوری اسلامی دارند بسیار سنگین است، لذا اینکه بگوییم "جدیدالاسلام ها با ماهواره مخالفند" اشتباه است، چراکه قدیم الاسلام ها هم کسانی هستند که برنامه خوب ماهواره را تایید و برنامه بد ماهواره را تقبیح و محکوم می کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: ماهواره اولا بر زندگی مردم قطعا تاثیر دارد و ثانیا کفه ترویج فساد و بی بندو باری و انحراف در برنامه های ماهواره ای آن که توسط معاندین با نظام جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود سنگین تر است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به تغییر مواضع هاشمی در سال های گذشته خاطرنشان کرد: علتی در این خصوص ذکر نمی کنم به دلیل آنکه درخصوص تفاوت‌های موجود در این اظهارات خود آقای هاشمی باید پاسخ دهد.

نسیم در ادامه می‌نویسد: گفتنی است پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی در روزهای گذشته صحبت هایی منتشر نشده از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر کرده که وی در این سخنان با بیان اینکه "جدید الاسلام ها به جان انقلاب و مردم افتاده اند"، گفته است: "این گروه فرصت طلب که در دوران مبارزه حضور نداشتند، امروز قدرت را برای خودشان ابدی و مادرزادی و ارث حساب می کنند، تلاش می کنند که نگذارند در کشور اینترنت باشد. چقدر ماهواره را از بالای پشت بام ها جمع کردند، و من نمی دانم چه تاثیری کرد؟ کار اینها نه تنها از آگاهی مردم چیزی کم نکرد بلکه بر آگاهی مردم افزود."

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۳۹
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
10
226
هاشمي زنده است چون نهضت زنده است .امام خميني ره
شهپر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
9
221
هاشمی بزرگتر از این حرفهاست که کسی به حرفهای شما اهمیتی بدهد
سالک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
4
187
پس شما هم ماهواره نگاه می کنی که می دانی ماهواره برنامه های خوب و بسیار بد هم دارد ( عملی خلاف قانون)
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
0
درودو رحمت خدا بر هاشمی و خاتمی و روحانی
دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
0
هاشمی شناسنامه انقلاب است . مواظب باش
نظرات بینندگان