arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۳

اهدای نشان آزادی به هاشمی توسط حزب آزادی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


حزب آزادی به پاس قدردانی از خدمات ارزشمند و ارزنده آیت‌الله هاشمی در بسط و توسعه آزادی، «نشان آزادی» این حزب را به وی اعطا می‌کند.

مجید محتشمی با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز (سه‌شنبه) اعضای شورای مرکزی حزب آزادی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و خبر تصمیم این حزب برای اعطای نشان آزادی را به ایشان اعلام کردند.

وی افزود: در این دیدار من به عنوان دبیرکل حزب آزادی با طرح منظومه فکری حزب که به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تاکید دارد اظهار کردم که استقلال یعنی آزادی از یوغ بیگانه، آزادی یعنی آزادی از استبداد داخلی و جمهوری اسلامی به معنای نظامی مبتنی بر اراده ملت با رعایت ارزش‌های اسلامی برای حفظ استقلال و آزادی کشور است.

این فعال سیاسی با اشاره به سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار نیز گفت:‌ آیت‌الله هاشمی در این دیدار با تاکید بر اینکه اصول هدایت الهی بدون آزادی میسر نخواهد بود، خاطرنشان کردند که در اندیشه اسلامی، آزادی امری فطری است که در آیات و روایات اسلامی به تفصیل پیرامون آن بحث شده است.

دبیرکل حزب آزادی با اشاره به طرح اعطای نشان آزادی به هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: از آنجا که کنگره حزب آزادی در جلسه اخیر خود به اتفاق آرا تصویب کرد که به پاس خدمات ارزشمند و ارزنده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بسط و توسعه آزاداندیشی دینی، نشان آزادی حزب را به ایشان اعطا کند،‌ امروز در دیدار با ایشان قرار شد که در کنگره بعدی حزب این نشان با حضور برخی شخصیت‌های کشوری و دبیران کل احزاب و اعضای حزب آزادی به ایشان اعطا شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان