arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۳

انتصاب سرپرست دانشگاه علمی - کاربردی به دست وزیر علوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، در حکمی دکتر مسعود شفیعی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای را با حفظ سمت به سرپرستی دانشگاه جامع علمی - کاربردی منصوب کرد.

در حکم انتصاب دکتر شفیعی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد ، تخصص و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت در دانشگاه فنی و حرفه ای ، به سرپرستی دانشگاه جامع علمی – کاربردی منصوب می شوید .

از جنابعالی انتظار دارد ، به منظور ساماندهی ، هم افزایی و انسجام بخشی فعالیت های این دو دانشگاه اقدامات زیر را انجام دهید :

- تحول در ساختار کلان آموزش های مهارتی و شغل محور به منظور دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع و مشکلات موجود در ساختار های عرضه کننده آموزش های مذکور.

- ترویج فرهنگ و مهارت های کسب و کار دانش بنیان و کار آفرینی و ارتقای توانایی های علمی و فناوری و مهارتی دانشجویان با تاکید بر نیاز های جامعه و مستعد سازی جهت پذیرش مسئولیت های شغلی

- فراهم آوردن زمینه حضور فعال تر بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری و توسعه آموزش های مهارتی

- افزایش قابلیت های خلاقیت ، نوآوری و کار آفرینی در حوزه آموزش های مهارتی کشورو بسترسازی مناسب به منظور ایجاد انگیزه برای جذب افراد مستعد و توانمند به حوزه های مذکور

-ایجاد جایگاه مناسب برای توسعه آموزش‌های مهارتی در برنامه های توسعه پنج ساله کشور

- افزایش فرصت های کیفی در حوزه آموزش‌های علمی – کاربردی و فنی و حرفه ای با مشارکت دستگاه های مرتبط و توسعه ظرفیت های اشتغال .

امید است با اتکال به خداوند متعال ، با درایت ، تدبیر و بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود کشور به ویژه توانایی ها و توانمندی های همکاران محترم دو دانشگاه ، در انجام وظایف محوله و نقش آفرینی در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی موفق و موید باشید .

وزیر علوم ، همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکترعبدالرسول پورعباس رئیس سابق دانشگاه جامع علمی - کاربردی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان