arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۳

نتانیاهو در مراسم تدفین سه شهرک نشین: ماموریت ما نابودی حماس است

نخست وزیر دست راستی رژیم صهیونیستی افزود: ماموریت سوم دولت من ادامه حملات به نوار غزه خواهد بود. حماس به تشویق ربودن و قتل شهروندان و شهرک نشینان اسراییلی ادامه می دهد و همچنان به راکت پرانی به شهرهای ما ادامه می دهد. مادامی که آنها از این کار دست برنداشته اند ، حملات ما به نوار غزه ادامه خواهد یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در مراسم تدفین سه نوجوان شهرک نشین گروه های فلسطینی و به ویژه حماس را تهدید به انتقام کرد و گفت ماموریت دولت او خشکاندن ریشه حماس در کرانه غربی رود اردن است.

به گزارش انتخاب،  نتانیاهو با اشاره به اینکه دولت او پس از ماجرای کشته شدن سه نوجوان ربوده شده سه ماموریت مهم دارد ، گفت : ماموریت نخست ما پیدا  کردن قاتلان این سه نوجوان است ، آنها باید بدانند هرجا که هستند پیدایشان خواهیم کرد و به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

وی افزود: ماموریت دوم ما پاکسازی کامل کرانه غربی رود اردن از وجود شبه نظامیان وابسته به گروه حماس است و بدیتن منظور جستجوی خانه به خانه و عملیات ارتش اسراییل علیه حماس در این منطقه ادامه خواهد یافت.

نخست وزیر دست راستی رژیم صهیونیستی افزود: ماموریت سوم دولت من اداامه حملات به نوار غزه خواهد بود. حماس به تشویق  ربودن و قتل شهروندان و شهرک نشینان اسراییلی ادامه می دهد و همچنان به راکت پرانی به شهرهای ما ادامه می دهد.  مادامی که آنها از این کار دست برنداشته اند ، حملات ما به نوار غزه ادامه خواهد یافت.


نتانیاهو در مراسم تدفین سه شهرک نشین و در حال دلداری دادن به پدر یکی از آنها




نتانیاهو افزود: ارتش ما در روزهای اخیر حملاتی را به نوار غزه صورت داده است . این حملات ادامه داشته و در صورت لزوم شدت خواهد یافت.

ادعای دولت اسراییل درباره ربودن سه نوجوان 16 و 19 ساله شهرک نشین از سوی گروه های فلسطینی در حالی است که فلسطینین هر گونه دست داشتن در ربودن این شهرک نشینان را رد کرده اند.

در حملات ارتش اسراییل به نوار غزه و کرانه غربی در 3 هفته گذشته دستکم 7 شهروند فلسطینی کشته و دهها خانه ویران شده و دهها نفر از فلسطینیان زخمی شده اند. همچنین رژیم اسراییل از زمان مفقود شدن سه نوجوان شهرک نشین صدها فلسطینی را به ظن ارتباط با آدم ربایان دستگیر کرده و مورد بازجویی قرار داده است.

منبع: عصر ایران
برچسب ها: دلداری ، تدفین ، حماس ، غزه
نظرات بینندگان