arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۳

فروش دارایی و زن و بچه برای حفظ دروازه‌بان!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


یک هوادار افراطی فوتبال در فرانسه قصد دارد با فروش تمام دار و ندارش، «گیلرمو اوچوا»، دروازه‌بان مکزیک تیم «آژاکسیو» را راضی کند که در این تیم باشگاهی بماند.

 یک طرفدار افراطی فوتبال در فرانسه در اقدامی عجیب با انتشار یک آگهی در سایت «لی بون کوین» که سایتی اینترنتی به ebay برای فروش کالا محسوب می‌شود، خانه‌اش در شهر «کورسیکا» و همچنین همسر و فرزندانش را به مبلغ 13 میلیون و 500 هزار دلار به فروش گذاشت تا گیلرمو اوچوآ دروازه‌بان مکزیکی باشگاه آژاکسیو در لیگ فرانسه را از ترک این تیم منصرف کند. این دروازه‌بان در جام جهانی 2014 برزیل در ترکیب تیم ملی مکزیک به میدان رفته و درخشش فوق‌العاده‌ای داشته است.

به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، اوچوآ که اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود باشگاه‌های مطرح اروپایی را خواهان خود می‌بیند و انتظار می‌رود به زودی با یک باشگاه بزرگ اروپایی قرارداد امضا کنند. همچنین این دروازه‌بان به دلیل درخشش قابل قبول خود در جام جهانی به ویژه در بازی با میزبان بازی‌ها یعنی برزیل که نقش اصلی را در تساوی بدون گل با این تیم داشت احتمالا به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این جام برگزیده خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: افراطی ، هوادار ، آگهی ، لیگ
نظرات بینندگان