arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۲۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۱۲ تير ۱۳۹۳
توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری صورت گرفت؛

تاکید مجدد بر قانونی بودن تصمیم دولت درباره عدم امکان کاهش ساعات کاری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ضمن اعلام مطب فوق اعلام نمود:
 
ظاهرا" از سخنان رئیس محترم مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی چنین استنباطی ایجاد شده است که امکان کاهش ساعت کار کارکنان دولت وجود دارد ولی دولت از این امکان استفاده نمی‌کند، حال آنکه مطابق ماده (87) قانون مدیریت خدمات کشوری، ساعت کار کارکنان دولت (44) ساعت در هفته است که طبق تبصره (3) این ماده باید در شش روز هفته تنظیم شود و دستگاههای اجرایی می‌توانند با توجه به شرایط جغرافیایی، منطقه‌ای و فصلی ساعت کار خود را به ترتیب دیگری تنظیم کنند.
 
روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مجددا" تاکید نمود تصمیم دولت دقیقا" براساس مفاد ماده (87) قانون مدیریت خدمات کشوری است و با توجه به اینکه(44) ساعت مورد نظر این ماده در پنج روز هفته انجام می‌شود امکان کاهش آن وجود ندارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ف م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
2
11
با سلام و تشكر فراوان از اينكه ساعات كاري ادارات به روال قبل برگشته ، من كادر بيمارستان هستم و هر ساله در ماه رمضان مشكلاتي را بجهت كاهش ساعات اداري شاهد بوديم و در ضمن هزينه هنگفتي از بابت پرداخت اضافه كاري به كاركناني كه مجبور بودند سر شيفت حاضر شوند بيمارستان متحمل ميگرديد كه الحمداله امسال حل گرديد.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
8
2
دولت از حضور بيروح كاركنان در سر كار سودي نخواهد برد و باعث تشديد نارضايتي از خود در اجتماع خواهد شد . بهتر است با ارسال لايحه مناسب ، اين مجوز را قانوناً از مجلس كسب نمايد .
نظرات بینندگان