arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۱۵ تير ۱۳۹۳

واکنش پله به مصدومیت نیمار در جام جهانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مراورید سیاه فوتبال برزیل می‌گوید که او هم در جام‌جهانی 1962 با آسیب‌دیدگی شدید مواجه شد و نتوانست به رقابت ادامه دهد اما در نهایت این تیم ملی فوتبال برزیل بود که قهرمان شد و درد و رنج او تسکین یافت.

تیم ملی فوتبال برزیل در نیمه نهایی جام‌جهانی نیمار را به خاطر آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت. این بازیکن جوان در دیدار برابر کلمبیا از ناحیه کمر آسیب دید و دیگر نمی‌تواند تیم ملی فوتبال کشورش را در جام بیستم همراهی کند.

نیمار امید نخست برزیلی‌ها برای درخشش در جام‌جهانی بود و با زدن چهار گل بهترین گلزن این تیم به شمار می‌آمد. غیبت این مهاجم جوان بدون شک روی عملکرد سلسائو تاثیر خواهد گذاشت. پله، مراورید سیاه فوتبال برزیل مثل نیمار با آسیب مواجه شد و دیگر نتوانست جام را ادامه دهد اما در نهایت این برزیل بود که قهرمان جام‌جهانی شد تا غم و اندوه پله به شادی تبدیل شود.

پله در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: آسیب‌دیدگی نیمار و خداحافظی او از جام‌جهانی برای هم ما دردناک بود. من هم در جام جهانی 1962 با آسیب مواجه شدم اما در نهایت توانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. امیدوارم که این اتفاق برای نیمار هم رخ دهد.

او ادامه داد: امیدوارم که خداوند به نیمار کمک کند و با بالا بردن جام ناراحتی و درد او تسکین یابد. امیدوارم حالا که این اتفاق برای برزیل افتاد، در نهایت جام قهرمانی به ما برسد.

تیم ملی فوتبال برزیل باید در نیمه نهایی جام‌جهانی در حالی که نیمار و تیاگو سیلوا را در اختیار ندارد به مصاف تیم آماده و پرستاره آلمان برود. فلیپه اسکولاری، سرمربی سلسائو اعلام کرد که قصد دارد در این دیدار به خاطر روحیه دادن به بازیکنانش نیمار را در نیمکت ذخیره‌ها بنشاند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان