arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۳

تنها چاره نیمار برای بازی در فینال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نیمار در دیدار مرحله یک چهارم نهایی برزیل برابر کلمبیا پس از برخورد با خوآن کامیلو زونیگا مدافع حریف در اواخر بازی دچار شکستی مهره سوم کمر شد.

ابتدا گمان می رفت وی باقی مسابقات جام جهانی را از دست خواهد داد اما پزشکان اعلام کرده اند، آسیب دیدگی نیمار در بهترین جای ممکن روی داده و کمترین آسیب را به ستون فقرات او وارد کرده است.

روزنامه ˈگلوبو اسپورتˈ نیز اکنون با انتشار مقاله ای، از بازگشت غیر منتظره وی در صورت صعود برزیل به دیدار نهایی خبر داده است.

بنابراین گزارش، آسیب دیدگی هایی شبیه مصدومیت نیمار معمولا بعد از 40 تا 45 روز به بهبودی می رسند اما نیمار در صورت تحمل تزریق های بسیار دردناک و کشنده در ستون فقرات خود برای جدا کردن منطقه آسیب دیده، می تواند بازی کند.

روزنامه ˈفولا دی سائوپائولوˈ برزیل نیز با انتشار گزارشی این موضوع را تأیید کرده است. این روزنامه افزوده است که نیمار به دوستان و خانواده خود گفته در فینال ماراکانا بازی خواهد کرد.

با وجود این گزارش دیگری حاکی از این است که فدراسیون فوتبال برزیل از انجام چنین فرایند درمانی بر روی نیمار حمایت نخواهد کرد.

جوزف لوییس رونکو پزشک فدراسیون فوتبال برزیل در این خصوص اعلام کرد: نیمار هیچ شانسی برای بازی در فینال ندارد. او می تواند در کنار تیم بماند ولی به هیچ عنوان قادر به بازی نخواهد بود.

تیم ملی فوتبال برزیل بامداد چهارشنبه در دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2014 به مصاف آلمان خواهد رفت.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
3
13
این حرفا برا روحیه دادن
برزیلم حذف میشه
نظرات بینندگان