arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۳

وقتی محبوییت مسی در آرژانتین زیر سوال می‌رود/حمله به تندیس مسی در بوینس‌آیرس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


عده‌ای در بوینس‌آیرس به تندیس لیونل مسی حمله کرده و انگشت اشاره او را که به هنگام گل زدن بالا می‌برد، قطع کردند!

لیونل مسی بیش از هر بازیکنی در نوکمپ محبوب است؛ چرا که بارسلونا با نمایش فرازمینی او به بهترین تیم جهان در سال‌های اخیر تبدیل شده است. به نظر می‌رسد که مسی در کشورش خودش آرژانتین از محبوبیت زیادی برخوردار نیست؛ چرا که مردم این کشور توقع دارند مسی همانند دیگو آرماندو مارادونا جام‌جهانی را یک تنه برای آنها به ارمغان آورد.

مسی روزهای خوبی را با آلبی‌سلسته در برزیل پشت سر می‌گذرد. او با زدن چهار گل بهترین گلزن تیمش است و چهار بازی پیاپی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. با وجود عملکرد بسیار خوب پسر محبوب نوکمپ در برزیل او هنوز در آرژانتین محبوبیت زیادی ندارد تا جایی‌ که عده‌ای در بوینس‌آیرس به تندیس مسی حمله بردند و انگشت اشاره او را که به هنگام گل‌زنی بالا می‌برد، قطع کردند تا اعتراض خود را به کاپیتان تیمشان نشان دهند.

در کنار تندیس مسی، تندیس دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و گابریل باتیستوتا، بهترین گلزن تاریخ آرژانتین هم دیده می‌شود اما این افراد تنها به مجسمه مسی حمله بردند.

تیم ملی فوتبال ارژانتین به نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2014 برزیل راه یافته و امیدوار است با شکست تیم ملی فوتبال هلند به فینال راه یابد و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرد. آرژانتین از سال 1990 موفق نشده بود به جمع چهار تیم نهایی جام‌های جهانی راه یابد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان