arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۳

بالاخره فیلم های توقیفی پروانه نمایش گرفتند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جلسه شورای پروانه نمایش در 18 آذر با حضور اکثریت اعضا برگزار شد که ما حصل آن صدور پروانه نمایش برای 3 فیلم بود.

فیلم های قصه ها به تهیه کنندگی و کارگردانی رخشان بنی اعتماد، پریناز به تهیه کنندگی عبدالمجد نجیبی و کارگردانی بهرام بهرامیان و آتیش بازی به تهیه کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی بهمن گودرزی از شورای پروانه نمایش، مجوز اکران دریافت کردند.

فیلم قصه ها محصول سال 90 است که بعد از 2 سال توقیف مجوز اکران گرفته است. در خلاصه این فیلم آمده: گذر به هفت موقعیت از زندگی آدم هایی است که در شرایطی شبیه به بسیاری از ما و آدم های دیگر جامعه، روزگار می گذرانند...

مهدی هاشمی، گلاب آدینه، فاطمه معتمدآریا، پیمان معادی، نگار جواهریان، باران کوثری، بابک حمیدیان، فرهاد اصلانی، محمد رضا فروتن، مهراوه شریفی نیا، حبیب رضایی و... از جمله بازیگران این فیلم هستند.

همچنین فیلم پریناز نیز که سال 89 ساخته شده بعد از 3 سال توقیف و به گفته عبدالمجد نجیبی تهیه کننده آن بدون هیچ ممیزی مجوز اکران گرفته است. این فیلم روایت دختر بچه ای است که خانواده خود را از دست داده و قرار است از سوی خانواده مادرش نگهداری شود، اما در خانواده جدید ماجراهایی برای وی رخ می دهد که...

در فیلم پریناز بازیگرانی چون فاطمه معتمد آریا، حمید فرخ نژاد، طناز طباطبایی، فرهاد آئیش، شبنم قلی خانی، حسن نجاریان و مصطفی زمانی و... بازی کرده اند.

در فیلم آتیش بازی که سال گذشته تولید شده نیز امین حیایی و الناز شاکردوست بازیگران اصلی آن هستند و شقایق دهقان، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی و عزت الله مهرآوران از دیگر بازیگرانی هستند که در این کار حضور دارند.

در خلاصه داستان آتیش بازی آمده است: «قدیمی یا میگن طرف اینقدر شیر داغ خورده دهنشو سوزونده ،موقعی که میخواد دوغ بخوره فوتش میکنه . حالا این شده حکایت ادم های آتیش بازی یا اینقدر تخته گاز میرن که یاتاقان میزنه یا اینقدر احتیاط رو رعایت میکنن که از اونور بوم میفتن.»
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان