arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۳

تکلیف جیره بندی آب تهران مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


استاندار تهران گفت: تا بدین لحظه بحث جیره‌بندی آب در استان تهران منتفی شده است.

سیدحسین هاشمی در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله محمدی گیلانی با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با احتمال جیره‌بندی آب در تهران، گفت: با توجه به مدیریتی که صورت گرفته تا بدین لحظه بحث جیره‌بندی در استان تهران منتفی شده است.

وی درباره آلودگی زمین‌های کشت در جنوب تهران نیز خاطرنشان کرد: در بازدید از منطقه ری حضور داشتم و می‌توانم بگویم درصد کمی از زمین‌های کشت آلوده هستند و بیش از 85 درصد آنها با آب سالم آبیاری می‌شوند.

استاندار تهران در همین راستا گفت: همچنین درصدد هستیم با کسانی که در حیطه کشت غیرقانونی وارد عمل می‌شوند نیز برخورد کنیم.

وی در ادامه، درباره تاکیدات رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه مشی اعتدال باید در میان استانداران وجود داشته باشد، نیز گفت: ما سعی کرده‌ایم افرادی که انتخاب می‌کنیم با مشی اعتدال و سیاست‌های دولت همفکری داشته باشند.

هاشمی ادامه داد: داشتن مؤلفه‌هایی همچون 10 سال سابقه کاری در وزارت کشور، رشته مرتبط، خوشنام بودن و رعایت مشی اعتدال و قبول سیاست‌های دولت از مهمترین‌های مؤلفه‌هایی است که در استانداری تهران از آن برخوردار باشند.

استاندار تهران همچنین اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به مصوبه وزارت کشور، وزیر کشور تاکید کردند که فرمانداران باید سابقه کار در وزارت کشور را داشته باشند.

وی درباره افرادی که در سمت خود ابقا شده‌اند نیز اظهار کرد: تقریباً از 16 نفر گزینه‌های فرمانداری و سمت‌های بلندپایه، 13 نفر جابجا شدند اما باید به این نکته اشاره کنیم که هیچ‌کدام از آنها اخراج نشده‌اند و در سمت‌های دیگری مشغول به کار هستند.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان