arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۶۸۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۳

سیدجواد هاشمی: ممنوع الکارشدن بخاطر شلوارک تاسف آور است/ در برزیل خلافی از کسی سرنزد

این بازیگر خاطرنشان کرد: من با حراست فدراسیون فوتبال و حراست وزارت ورزش و جوانان همچنین آقای روانبخش حراست صدا و سیما صحبت کرده ام همگی گفته اند که ما از شما حمایت می کنیم. در واقع هر جا آنها رفته اند ما هم رفتیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست هنرمندان اعزامی به برزیل درباره ممنوع الکار شدن برخی هنرمندان پس از بازگشت از این سفر در تلویزیون گفت: واقعاً اگر ما این قدر بیچاره شده ایم که سازمان صدا وسیما هم از ما حمایت نکند پس بگویند تا برویم سراغ صنف گوشت فروش ها تا از آنها بخواهیم از ما حمایت کنند.

به گزارش انتخاب؛ سیدجواد هاشمی، بازیگر گفت: خبر ممنوع الکار هنرمندان را من هم درباره 5 یا 6 نفر از آنها شنیده ام و اگر واقعی باشد واقعاً متاسفم که بگویم یعنی بابت پوشیدن شلوارک هنرمندان ما باید در تلویزیون ممنوع الکار شوند.

هاشمی با بیان اینکه صدا و سیما باید از ما حمایت کند ، گفت : پیامکی به آقای ضرغامی و رئیس دفتر وی فرستادم و در آن گلایه هایم را بدون تعارف عنوان کردم. امیدوارم با توجه به اینکه ما در یک کشور اسلامی زندگی کنیم جواب من را بدهند.

وی در ادامه و به کنایه افزود: احتمالاً این هنرمندان قتل انجام داده اند، که چنین حکمی برایشان صادر شده وگرنه ما همه با هم در برزیل بودیم و خلافی از کسی سر نزده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم بنابراین اگر خلافی از کسی سر زده باید به او ابلاغ شود. اگر هنرمندان های ما متهم هستند و یا اینکه مجرم شناخته شده اند باید به آنها اول اطلاع داده شود. اینکه از این طرف و آن طرف بشنویم که فلان بازیگران که به برزیل رفته اند ممنوع الورود به سازمان صداوسیما هستند در شان مردم ما که در کشور اسلامی زندگی می کنیم، نیست.

هاشمی ادامه داد: البته آقای فرجی مدیر شبکه یک به بنده گفت هیچ کسی از هنرمندان به برزیل رفته در تلویزیون ممنوع الکار نیستند. اما وقتی سوال کردم پس چرا اجازه اجرای برنامه شب های شیدایی با توجه به اصرار تهیه کننده این برنامه را به من نمی دهند، گفت؛ ظاهراً تلویزیون با هنرمندانی که از برزیل آمده اند، مشکل دارد.

این بازیگر خاطرنشان کرد: من با حراست فدراسیون فوتبال و حراست وزارت ورزش و جوانان همچنین آقای روانبخش حراست صدا و سیما صحبت کرده ام همگی گفته اند که ما از شما حمایت می کنیم. در واقع هر جا آنها رفته اند ما هم رفتیم.

تعدادی از هنرمندان تلویزیون و سینما با عنوان یار دوازدهم، تیم ملی فوتبال کشورمان را در سفر به رقابت های 2014 برزیل همراهی کردند که حضور آنها در این کشور با حاشیه هایی همراه شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۵۱
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
2
25
آقای سید: شما سرپرست سفیران فرهنگی شلوارک پوش از کشوری که جوانانش به خاطر آستین کوتاه بودن پیراهن شون در گزینشهای عادی رد میشن بودی. کشوری که نماد بد حجابی ملتش پیراهن آستین کوتاه و مانتوی کمی تنگ و چهارتا خال مویی که به پیشانی چندتا جون آویزون شده است. و تازه اینا همان بی حجابهای بی دین و بی ولایت هستن نه موثقین و معتمدین نظام که به عنوان سفیران فرهنگی کشور و نمیدانم با پول چه کسی، به بهترین تور تفریحی اعزام میشن و حامیانشون در کشور و در مجلس درصدد خفه کردن سید بزگوار محمد خاتمی هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
8
16
شما بازيگر نما ها فقط راجع به خودتان حرف بزنيد. گوشت فروش ها يا هر صنف ديگري نيز حرمت خود را دارند. آيا شما حرمت مردم ايران را نگه داشتيد؟ شما مي تواني همين فردا بري ترکيه و عينک دودي بزني و با شرت سليپ با علامت پلي بوي بچرخي ولي وقتي آينه ايران مي شوي بايد با فرهنگ اسلامي مردم خودتو وفق بدي.
دوستدار سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
7
15
آقا سید از شما بعید بود خودتان را قاطی یک عده افراد .....بکنید سابقه شما در سینمای ایران کاملا روشن و پر افتخار است ولی افسوس .....کردید شما که مبلغ فرهنگ ناب ایرانی در برزیل بودید به محض ورود به این کشور کشف حجاب کردید واین یعنی اگر فرصت پیش بیاد بدتر از گلشیفته خواهید بود به نظر حقیر اگر چند صباحی ممنوع التصویر بشید هم برای شما و هم برای سینمای ایران بهتر خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
3
26
اگر خود شما هم در تور برزیل حضور نداشتید اینقدر سنگ به سینه میزدید
اکرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
3
آقای سید جواد شما که تو تلویزیون فرمودین خونمو فروختم رفتم برزیل واقعا متاسفم شما بهشعورمردم توهین میکنید بااین دروغ شاخدار درضمن شما که رفتی برزیل نماد کشور منی نماد خود منی پس رفتارای زشت برخی از اون خانوما ابروی من زن ایرانی رو میبره منی مه واسه حجابم جنگیدم با شلوارک وارایش شماها همه کشک...
متاسفم شماسن پدرمن هستید اما گفته هاتون غیرمنطقیه اینقدرم اسلامی اسلامی نکنید که دیگه حنای شما ظاهرنماها رنگ نداره
اون اقای شریفی نیا خجالت نکشید بااون هیکل شلوارک پوشیده بخداکه حیا فقط مال زنان نیست
نظرات بینندگان