arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۳

معاون وزیر اطلاعات: سه هزار کانال ماهواره در کشور قابل دریافت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وی روز شنبه در جمع روحانیون و ائمه جمعه و جماعات شهرستان ابرکوه یزد، جوانان را سرمایه ارزشمند نظام و انقلاب خواند و افزود: جوانان در هر حوزه ای که به آنها اختیار داده شده است، موفق بوده اند لذا نباید آنها را رها کرد.

این مسوول اضافه کرد: دشمن و استکبار جهانی با تهاجم فرهنگی علیه جوانان ما اعتقادات آنان را مورد هجمه قرار داده است اما با حضور روحانیان در صحنه دشمن به خواسته اش نخواهد رسید.

معاون وزیر اطلاعات با بیان اینکه روحانیان در ارتقای اعتقادات مردم نقش تاثیر گذاری دارند، تاکید کرد: روحانیان، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی در سلامت خانواده ها نقش موثری دارند.

وی ادامه داد: روحانیان هر کجا که حضور داشته باشند، معضل اجتماعی کمتر است بنابراین روحانیان باید جوانان را در راستای رشد و توسعه اسلام و در جهت تحصیل در حوزه های علمیه و علوم دینی تشویق کنند.

این مسوول اضافه کرد: روحانیان و مبلغان باید جوانان را دریابند، امروز دشمنان و استکبار تلاش دارند دین، ساختارهای دین و نهاد روحانیت را مورد تاخت و تاز قرار دهند.

وی با اشاره به اوضاع کنونی جهان اسلام اشاره کرد و افزود: جنایاتی که در عراق توسط گروه تروریستی داعش می شود و مسلمانان را به شهادت می رسانند کار سلفی ها است که توسط آمریکا مدیریت و حمایت می شوند.

شهرستان ابرکوه در 140 کیلومتری غرب یزد واقع است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
0
0
اين معاون اسم ندارد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
نظرات بینندگان