arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۸۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۳

كوثری: ساختار سازمان ملل متحد باید تغییر كند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو فراكسیون اصولگرایان با انتقاد از رفتارهای دوگانه سازمان ملل و سكوت این نهاد بین المللی در قبال جنایات رژیم صیهونیستی، تغییر ساختار سازمان ملل متحد را پیشنهاد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسماعیل كوثری در تذكر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره حملات و جنایت رژیم صیهونیستی در غزه گفت: سازمان ملل در برابر جنایات اسرائیل و صیهونیزم بین‌الملل مانند آمریكا و انگلیس كه ادعای مدیریت دنیا را دارند و كاری جز كشتار مردم و كودكان ندارند، سكوت كرده است.

وی با اشاره رفتارهای دوگاه سازمان ملل متحد در برابر مسائل اظهار داشت: چرا با اسرائیل كه 200 تا 250 كلاهك هسته‌ای دارد، برخوردی نمی‌شود؟ رفتارهای دو گانه آژانس و سازمان ملل متحد موجب بی‌اعتباری آنها شده است و به اعضای سازمان پیشنهاد تغییر ساختار سازمان ملل را دارم.

نماینده مردم تهران در مجلس در تذكر دیگر خطاب به معاون راهبردی و وزارت نیرو تصریح كرد: اگر نگران آلودگی و گرد و غبار در تهران هستید یا نگران تولید محصولات كشاورزی با آب‌های آلوده هستید، این مسائل بدلیل عدم بودجه است و وقتی كه تهرن 53 درصد از درآمدهیا مالیاتی كشور را دارد باید 3.7 درصد اعتبارات عمرانی را به خود اختصاص دهد.

عضو فراكسیون اصولگرایان در ادامه افزود: وزارت راه باید در جهت تكمیل خط 3 مترو برای رسیدن به اسلامشهر و برای خط مترو ورامین اقدام كند و وزارت كشور نیز باید به واگذاری خط اتوبوس به حومه تهران اقدام كند.



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۶
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
0
10
دیگه چی رو تغییر بدیم؟
لیست بده تا بهشون بگم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
0
7
متاسفانه ایشان کمی دیر فرمودند
نظرات بینندگان