arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۳
مقدم:

برپایی جلسه با جناح‌های سیاسی یعنی آستانه تحمل رئیس‌جمهور بالاست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


یک عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره به دیدارهای اخیر رئیس‌جمهور با جناح‌های مختلف سیاسی کشور، گفت: این کاری بسیار مبارک و خجسته و نشان‌دهنده آستانه تحمل بالای رئیس‌جمهور است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مقدم گفت: آقای روحانی با برگزاری این نشست‌ها نشان می‌دهند که تحملشان از سطح بالایی برخوردار است و خود را متکی و مبتنی بر یک جریان نمی‌داند و این از ویژگی‌های یک مجری خوب است.

وی با بیان اینکه "برگزاری چنین نشست‌هایی با جریان‌های مختلف فکری موجب ایجاد قرابت و همدلی بین جریان‌های مختلف فکری می‌شود"، افزود: با چنین جلساتی، ‌در واقع این تصور در جامعه بوجود می‌آید که رئیس‌جمهور متعلق به یک جریان فکری نیست و به دیدگاه‌های جریان‌های مختلف فکری توجه دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه "برگزاری این نشست‌ها برای خود آقای رئیس‌جمهور نیز مفید است؛ چراکه دیدگاه‌ها و نظرات مختلف مطرح می‌شود و به ایشان جهت اشراف بیشتر بر امور کمک می‌کند"، گفت: امیدوارم سنت حسنه‌ای که آقای روحانی ایجاد کرده است بین جریان‌های مختلف شکل بگیرد و همه بر این باور باشند که دولت متعلق به همه است و باید همه برای حل مشکلات کشور با یکدیگر همراهی و همدلی و به دولت در این راستا کمک کنند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان