arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۳

مسی: انتقادها ما را قوی‌تر کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مهاجم تیم ملی آرژانتین عنوان کرد: انتقادها از تیم ملی آرژانتین تنها سبب شد "آلبی سلسته" قدرتمندتر از قبل شود.

تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل توانست به فینال راه پیدا کند، اما با شکست یک بر صفر برابر آلمان از رسیدن به عنوان قهرمانی باز ماند.

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره عملکرد این در جام جهانی گفت: در برزیل برای موفقیت همه کار کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم به هدفمان برسیم. درست است که اکنون خیلی‌ها از این نتیجه‌ ناراحت هستند، اما ما با رسیدنمان به فینال باعث شدیم تا تیم ملی آرژانتین پس از مدت ها به یک موفقیت بزرگ برسد. وقتی به برزیل سفر می‌کردیم مردم و رسانه‌ها انتقادات زیادی از تیم مطرح می‌کردند ، اما این انتقادات ما را قوی تر کرد. البته این را هم باید بگویم که تیم ما به دنبال کسب قهرمانی بود. در دیدار نهایی نیز تلاش زیادی کردیم، اما متاسفانه به هدفمان نرسیدیم.

اعضای تیم ملی آرژانتین روز گذشته (دوشنبه) وارد کشور خود شدند. آلخاندرو سابه یا ، سرمربی تیم ملی آرژانتین نیز پس از ورود به کشورش گفت: من هم یکی از 40 میلیون آرژانتینی هستیم. در جام جهانی 2014 برزیل تیم ما عملکرد خوبی داشت، اما متاسفانه به هدفش نرسید، با این وجود من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها در هر مسابقه با تمام توان خود به میدان می‌رفتند. همین باعث شد که مردم از عملکرد این تیم راضی باشند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان