arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۳

نقشه راه استرالیا تا جام ملتهای آسیا

فدراسیون فوتبال استرالیا در چارچوب برنامه آماده سازی تیم ملی این کشور برای جام ملتهای آسیا، در حال مذاکره برای انجام یک دیدار دیگر در اروپا در ماه سپتامبر و دو دیدار در استرالیا در ماه نوامبر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نقشه راه تیم ملی فوتبال استرالیا تا جام ملتهای آسیا در سال 2015 با تایید انجام چند دیدار تدارکاتی در اروپا و خاورمیانه شکل می گیرد.

به گزارش انتخاب و به نقل از  تارنمای ای اف سی، استرالیا روز چهارم سپتامبر در بلژیک مقابل تیم ملی این کشور یک دیدار تدارکاتی برگزار می کند. آنها روز 10 اکتبر با امارات متحده عربی و روز 14 اکتبر با قطر دیدار می کنند. هر دو این دیدارها در خاورمیانه انجام خواهد شد.

فدراسیون فوتبال استرالیا در چارچوب برنامه آماده سازی تیم ملی این کشور برای جام ملتهای آسیا، در حال مذاکره برای انجام یک دیدار دیگر در اروپا در ماه سپتامبر و دو دیدار در استرالیا در ماه نوامبر است.

سه دیدار تایید شده آزمون خوبی برای تیم ملی تیم ملی استرالیا بعد از جام جهانی 2014 است. آنها مقابل بلژیک که به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه یافت و همچنین با قطر و امارات بازی های مفیدی برگزار خواهند کرد.

آنژه پوستکوگلو سرمربی استرالیا گفت: سه حریف تدارکاتی ما تایید شده است و امیدواریم سه بازی دیگر نیز تا زمان برگزاری جام ملتهای آسیا تدارک دیده شود.

وی گفت: این دیدارها، برنامه آماده سازی خوبی برای یک تورنمنت پرچالش در خاک استرالیا خواهد بود.

سرمربی استرالیا اظهار داشت: دیدار مقابل بلژیک شناخت خوبی از نحوه پیشرفت ما بعد از جام جهانی فراهم می کند و بعد از آن دیدارهای خوبی مقابل حریفان آسیایی به آماده سازی فنی ما کمک می کند.

پوستکوگلو همچنین اظهار داشت: این مسابقات فرصتهایی را برای ادامه پیشرفت تیم ملی استرالیا بعد از عملکرد مثبت آنها در جام جهانی 2014 فراهم می کند.

وی گفت: عملکرد ما در برزیل ثابت کرد که در مسیر درست حرکت می کنیم و همچنین نشان داد اگر بخواهیم به عنوان یکی از ملتهای مطرح در فوتبال شناخته شویم که هدف نهایی ماست، باید بهتر شویم.

سرمربی استرالیا افزود: این مسابقات فرصتی برای برداشتن گامهای بیشتر و آماده سازی به منظور کسب موفقیت در جام ملتهای آسیا ایجاد می کند.

جام ملتهای آسیا در سال 2015 به میزبانی استرالیا برگزار می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان