arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۳

19 بسکتبالیست به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند/ سرمربی نیست!

سجاد مشایخی و یونس لاله‌زاده هم اکنون در ترکیب تیم ملی ایران هستند که فردا در مرحله یک چهارم کاپ آسیا به مصاف اردن خواهند رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

19 بسکتبالیست به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند و باید از عصر یکشنبه بیست و نهم تیر با حضور در سالن آزادی کارشان را زیر نظر کادرفنی تیم آغاز کنند.

به گزارش انتخاب؛ فرید اصلانی، سجاد مشایخی، امیر صدیقی، محمد اوجاقی، حسین رحمتی، یونس لاله‌زاده، حامد حسین‌زاده، صالح فروتن، وحید دلیرزهان، اشکان خلیل‌نژاد، مهدی شیرجنگ، رضا رنجبر، محمد حسن‌زاده، عرفان نساج‌پور، مسعود سلیمانی، محمد ترابی، محمد فلاحت، میثم میرزایی و رسول مظفری بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

سجاد مشایخی و یونس لاله‌زاده هم اکنون در ترکیب تیم ملی ایران هستند که فردا در مرحله یک چهارم کاپ آسیا به مصاف اردن خواهند رفت.

نکته جالب توجه این است که محمد مهدی ایزدپناه که به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده بود نامش برای این اردو ذکر نشده است.

شنبده شده که ایزدپناه به دلیل برخی مشکلات شخصی نتوانسته چند جلسه کنار تیم باشد و فدراسیون نیز تصمیم بر قطع همکاری با او گرفته است.

محمد کسایی‌پور مربی، سیامک ویسی کمک مربی، مهدی حسن‌زاده بدنساز و حسین قلی‌نژاد فیزیوتراپ، دیگر نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان