arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۳

مشعل: ارتش صهیونیستی هرگز در حملات زمینی موفق نخواهد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرگزاری فرانسه گزارش داد، خالد مشعل رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی هرگز در عملیات زمینی موفق نخواهد شد.
مشعل صبح روزجمعه به خبرگزاری فرانسه گفت: حملات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی با شکست همراه است.

مشعل که در دوحه به سر می برد گفت: اشغالگران اسراییلی در حملات هوایی و دریایی و ویران کردن خانه بر سر صاحبانشان موفقیتی به دست نخواهند آورد و با کشتن کودکان و افراد بیگناه دست به جنایت های جنگی در حق مردم می زنند و برخلاف قوانین بین المللی رفتار می کنند و هرگز با یورش های زمینی به اهداف خود نخواهند رسید.

رژیم صهیونیستی از هفته گذشته شروع به انجام عملیات هوایی و بمباران نوار غزه کرده که در نتیجه آن شمار زیادی از شهروندان بی دفاع فلسطینی کشته و زخمی شده اند.

یادآوری می شود در راستای تلاش برای برقراری آتش بس در نوار غزه قرار است ˈلوران فابیوسˈ رییس جمهوری فرانسه امروز جمعه به مصر و فلسطین اشغالی سفر کند.

ˈاحمد داوداوغلوˈ وزیرخارجه ترکیه نیز در ادامه دیپلماسی تلفنی خود در مورد غزه با وزیران خارجه قطر و عربستان و نیز خالد مشعل، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)گفت وگو کرد.

سازمان عربی حقوق بشر در انگلیس هم اعلام کرد که موضع اتحادیه اروپا بیانگر موضع اکثر مردم قاره اروپا نیست و مردم این قاره کشتار غیر نظامیان را جنایت جنگی می دانند.

در همین حال ˈ سامی ابوزهریˈ از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که خبر پیشنهاد آتش بس به این جنبش با شروطی مشخص صحت ندارد.


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان