arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۳

صدا پیشه پسر عمه زا کنسرت برگزار می‌کند/ نقش بندان روانه بازار موسیقی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در این کنسرت قطعاتی با عنوان سکه خورشید، تو، نیمکت چوبی، عابر، یادته، دلگیرم، دلم بی قراره، بریم زیر بارون و.... برای مخاطبان اجرا می شود.

قیمت بلیت های این کنسرت 35، 40، 50، 60، 70، 80، 85، 90، 95 و 100 هزار تومان است.

هدایتی بیش از همه برای بازی در سریال های تلویزیونی مانند پاورچین، نقطه چین، شب های برره و... به کارگردانی مهران مدیری شهرت دارد و یکی از صداپیشه های مجموعه کلاه قرمزی هم هست.

وی پیش از این نیز چند تک قطعه را به صورت مجزا به عنوان خواننده منتشر کرده بود و

ترانه های این مجموعه توسط حامد صمغ آبادی سروده شده و شجاعت شفیعی تنظیم، میکس و مسترینگ این آهنگ را انجام داده است. ساخت ملودی آن هم برعهده عمران طاهری بوده است.



**نقش بندان روانه بازار موسیقی شد

آلبوم موسیقی بی کلام نقش بندان با آهنگسازی مریم تژده از سوی انتشارات ماهور منتشر شد.

تنظیم قطعات این اثر موسیقایی توسط مریم تژده انجام شده است و میکس و مسترینگ این آلبوم به عهده حسن عسگری و حمید عسگری بوده است.

در این اثر مریم تژده (تار) و کامران یعقوبی (تنبک) نوازندگی قطعات را بر عهده داشته اند.

این مجموعه شامل 12 قطعه همچون پیش درآمد، درآمد، چهار مضراب رود، کرشمه، چهار مضراب اصفهان، رنگ ماه و.... است. آلبوم نقش بندان در قالب تکنوازی در دستگاه ماهور و آواز بیات اصفهان و در دو بخش اجرا و ضبط شده است.

بخش اول قطعات و گوشه های ردیف موسیقی دستگاهی ایران است که اجرای آن بر خواسته از برداشت شخصی نوازنده از دستگاه ماهور است.

بخش دوم با پیش درآمد بیات اصفهان علی اکبر شهنازی آغاز شده و با گوشه های درآمد و کرشمه، براساس اجرای علی اکبر شهنازی، اما با تغییراتی متفاوت ادامه می یابد و به تدریج تا پایان بخش دوم به برداشت شخصی نوازنده نزدیک تر می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان