arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۸۷۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۳

اشکان دژآگه راهی قطر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک منبع آگاه در باشگاه العربی قطر اعلام کرده است که این باشگاه قطری با پابلو هرناندز بازیکن اسپانیایی تیم سوانسی انگلیس، اشکان دژآگه هافبک ایرانی تیم فولهام و آزگایل بازیکن نیجریه‌ای یکی از باشگاه‌های بلژِیک به توافق نهایی رسیده است.

این مقام مسئول گفته است که دژآگه به زودی برای مذاکره روی جزئیات قرارداد و تنظیم آن به قطر سفر می‌کند و پس از انجام تست پزشکی و عقد قرارداد رسمی در تمرینات تیمش شرکت خواهد کرد.

طبق اعلام رسانه الشرق قطر و به نقل از این منبع آگاه، این سه بازیکن مهارت فنی بالایی دارند و تحسین مسئولان تیم العربی را پس از تماشای بازی‌هایشان بر انگیخته اند.

قرار است تیم العربی برای برپایی یک اردوی دو هفته‌ای به آلمان سفر کند. این در حالی است که سامی الجابر به تازگی قرارداد دو ساله‌ای با العربی امضا کرده و به عنوان سرمربی این تیم فعالیت خواهد کرد.

منبع: مهر
برچسب ها: باشگاه ، تست ، فنی ، قرارداد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
1
66
حیف بود .
اشتباه محض کرد .
فوتبالشو نابود کرد .
امیرحسین
|
Italy
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
4
24
این قطری ها در پس ذهنشان این است تا برای جام جهانی خودشان را مطرح نمایند و با پول نفت سعی در کشاندن پای فوتبالیست های صد البته بازنشسته مطرح اروپایی دارند و در این بین با پیشنهاد های اغوا کننده پای جوانان مستعد و حرفه ای ما نظیر سید جلال ، اشکان دژاگه و قطعا در آینده بسیاری دیگر را نیز به سمت فوتبال خودشان خواهند کشید و پر واضح است از سبک فوتبال بی نام و نشان قطر چیزی به دانش مهارتی و فنی بازیکنان ما اضافه نخواهد شد و در آینده فوتبال ما را نیز ضعیف خواهد کرد ای کاش فوتبالیست های ما کمی قانع باشند و خود را راحت به این فوتبال نوع عربی و قطری عرضه ننمایند چراکه جنس و وزن فوتبال اروپا بالاتر و با کیفیت تر است و آن مکتب بازیکنانی نظیر قوچان نژاد ها ، اشکان ها ، ساخته و پرداخته شدن جواد نکونام ها و مسعود شجاعی ها را به همراه داشته البته مسئولین فوتبال باید برای معضل شکار عربی فوتبالیست های ما چاره ای بیاندیشند که این موضوع در سال های بعد لطمات جبران ناپذیری به فوتبال مستعد ما خواهد زد
نظرات بینندگان