arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۹۳۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۳

سرپرست دانشگاه خوارزمی: نامه‌ای رسمی برای برکناری‌ام دریافت نکرده‌ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سرپرست دانشگاه خوارزمی به ارائه گزارشی از فعالیت شش ماهه زمان تصدی مدیریتی خود ارائه کرد.

محمدعلی سبحان‌اللهی گفت: شایعاتی مبنی بر برکناریم شنیده شده اما تاکنون نامه‌ای رسمی مبنی بر برکناری‌ام دریافت نکرده‌ام و تا زمانی که نامه‌ای مبنی بر برکناری‌ام به صورت رسمی دریافت نکنم، به فعالیتم ادامه خواهم داد و از انجام وظیفه کوتاهی نخواهم کرد.

وی با اشاره به فعالیت 100 ساله دانشگاه خوارزمی و فعالیت آموزشی این دانشگاه در تعلیم و تربیت نخبگان این کشور گفت: هدف من از زمانی که مسوولیت دانشگاه را به عهده گرفتم، به دست آوردن جایگاه اصلی دانشگاه به عنوان اولین موسسه آموزشی کشور است. سیاست اصلی ما ارتقای اعتبار دانشگاه با توجه به قدمت دانشگاه و عملکرد 100 ساله‌اش است.

وی با اشاره به این که رویکردی که انتخاب کردیم، استفاده از پتانسیل درونی و بیرونی برای تحقق اهداف ما بوده است، افزود: با توجه به هدف و رویکردی که انتخاب کرده‌ایم باید همکارانی را انتخاب می‌کردیم که به این هدف معتقد باشند به همین دلیل تغییراتی در هیات رییسه دانشگاه اتفاق افتاد.

سبحان‌اللهی با تاکید بر اینکه معیار انتخاب همکاران تطابق ویژگی‌های افراد با مسوولیت‌ها و عملکرد افراد در گذشته بود، اظهار کرد: همچنین لازم بود در چارت تشکیلاتی دانشگاه تغییراتی ایجاد شود که پاسخگوی نیاز روز باشد. برای مثال دفتر حقوقی دانشگاه فعال نبود و موقعیتی نداشت که فعال شود ولی ما این دفتر را فعال کردیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
2
21
با سلام
من هیات علمی دانشگاه خوارزمی هستم
با آمدن ایشان واقعا اوضاع متحول شده است
اگر شورای انقلاب فرهنگی حکم ایشان را تایید نکند بزرگترین ضربه را به این دانشگاه زده است
نظرات بینندگان