arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۳۰ تير ۱۳۹۳

پرداخت آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت، آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری در هفته دولت پرداخت می شود.

از صندوق بازنشستگی کشوری، «ایراندخت عطاریان» با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و 950 هزار تومان از معوقات بازنشستگان مشمول پرداخت شده، افزود: با توجه به تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تسریع در پرداخت مطالبات بازنشستگان، خوشبختانه با تمهیدات لازم و حمایت های ویژه دولت این امکان برای صندوق بازنشستگی کشوری فراهم شد تا نسبت به تسویه کامل مطالبات بازنشستگان مشمول اقدام کند.

وی ادامه داد: بر اساس اقدامات صورت گرفته، مطالبات هر یک از بازنشستگان جداگانه محاسبه شده و در هفته دولت آخرین مرحله معوقات به حساب بانکی آنان واریز خواهد شد.

عطاریان افزود: مطالبات ناشی از اجرای معوقات قانون مدیریت خدمات کشوری از سنگین ترین تعهداتی است که صندوق بازنشستگی کشوری توانست آن را به خوبی مدیریت و پرداخت کند.

به گفته وی، در این مرحله بر اساس گزارش های ارایه شده 332 هزار و 67 نفر از بازنشستگان مشمول، مطالبات خود را در هفته دولت بطور کامل دریافت خواهند کرد و پرونده پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در دومین سال فعالیت دولت «تدبیر و امید» بسته خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: تسویه کامل مطالبات بازنشستگان دستاورد دیگری از اقدامات و تلاش های دولت یازدهم است که در جهت افزایش سطح رفاه بازنشستگان و بهبود وضعیت و معیشت آنان صورت می گیرد.

از دوم تا نهم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان