arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۹ - ۳۱ تير ۱۳۹۳

افزایش کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی به 27 تن/ شهادت 10 تن از اعضای گردان عزالدین قسام

منابع خبری همچنین اعلام کردند که صهیونیست‌ها به این امر اذعان داشتند که تعدادی از سربازان آن‌ها در جریان این درگیری‌ها زخمی شدند که اوضاع جسمانی سه تن از آن‌ها وخیم گزارش شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


ارتش رژیم صهیونیستی تنها چند ساعت بعد از اعلام کشته شده هفت سرباز اسرائیلی طی درگیری با مبارزان مقاومت اعلام کرد: امروز (سه‌شنبه) نیز دو سرباز دیگر اسرائیلی در غزه کشته شدند.

به گزارش انتخاب؛ به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن دو سرباز اسرائیلی طی امروز در نوار غزه خبر داد.

این امر تنها چند ساعت پس از آن صورت گرفت که ارتش این رژیم از هلاکت هفت سرباز دیگر طی درگیری با گروه‌های فلسطینی خبر داده بود.

بدین ترتیب تعداد نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی که از زمان آغاز حمله زمینی به نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند به 27 تن افزایش یافته است که تمامی آن‌ها ظرف دو روز گذشته کشته شدند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که صهیونیست‌ها به این امر اذعان داشتند که تعدادی از سربازان آن‌ها در جریان این درگیری‌ها زخمی شدند که اوضاع جسمانی سه تن از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از شهادت 10 فلسطینی خبر داد که تلاش داشتند وارد شهرک‌های یهودی نشین در جنوب اراضی اشغالی شوند.

این در حالی است که گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس پیشتر اعلام کرد که توانسته‌ است 23 سرباز اسرائیلی را به هلاکت برساند.

شاخه نظامی حماس همچنین اعلام کرد که توانسته است بمبی را در نفربرهای اسرائیلی در شرق منطقه تفاح منفجر کند و تعداد از سربازان اسرائیلی را به هلاکت رسانده و چند تن دیگر را زخمی کند.

گردان ‌های عزالدین قسام اعلام کرد که تلفات بسیاری به اسرائیلی‌ها در جریان عملیاتی در شرق بیت حانون وارد کرده است.

در بیانیه شاخه نظامی حماس آمده است که این اقدام در پاسخ به کشتار نیروهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در منطقه شجاعیه و حملات پی در پی به خانه‌های مردم غزه است.

در این بیانیه آمده است که اعضای این گروه را علیه خودروی گشت زنی اسرائیلی کمینی ترتیب دادند و توانستند این دو خودرو را از بین ببرند و سربازان آن را به هلاکت برسانند.

گردان‌های عزالدین قسام همچنین اعلام کرد: 10 تن از اعضای این گروه زمانی که در حال بازگشت از این عملیات بودند براثر حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

رسانه‌های فلسطینی تصاویری را منتشر ساختند که در آن‌ها ارتش رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی خود را از شرق منطقه تفاح و شجاعیه به دلیل مقاومت گروه‌های فلسطینی خارج می‌کند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی همچنین به شلیک موشک‌ها به شهرها و مناطق اراضی اشغالی ادامه می‌دهد.

گردان‌های عزالدین قسام اعلام کرد که مجددا شهر تل‌آویو را با موشک M75 هدف قرار داده و پنج موشک گراد به عسقلان و پنج موشک به بئرالسبع شلیک کرده است.

در همین حال گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که شهر عسقلان و گان‌یفنا را با شش موشک گراد هدف قرار داده است و موشک مالوتکا را برای نخستین بار به سمت ساختمانی در غزه شلیک کرد که نیروهای اسرائیلی در آن مستقر بودند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: گردان ، بازداشت ، شلیک
نظرات بینندگان