arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۳

علی مطهری: شکایت از من خنده دار است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره شکایت از وی توسط برخی از نمایندگان گفت: شکایت از من بی معنی و خنده دار است.

«علی مطهری»درباره شکایت از وی توسط برخی از نمایندگان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان افزود: من هم می توانم به دلایل متعددی از جمله اینکه چرا به حقوق مردم توجه ندارید، از آنان شکایت کنم.

مطهری با بیان اینکه ˈمن متن شکایت را دیدم، البته نمی دانم چه کسانی این شکایت را امضاء کرده اندˈتصریح کرد: این شکایت حول سه محور اظهارنظرهایم درباره آیت الله منتظری، نهضت آزادی و فتنه سال 88 است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: من هم می توانم شکایت کنم از آقای الف که چرا اظهارنظرهایش مثل من نیست یا عین من حرف نمی زند که این موضوع کمی خنده دار و بی معنی است.

مطهری خاطر نشان کرد: اگر اینگونه باشد من هم می توانم علیه این افراد شکایت کنم که چرا شما به حقوق مردم توجه ندارید و هیچ حد و مرزی برای رعایت حقوق مردم قایل نیستید. اگر اینگونه باشد من خیلی بیشتر از آنها شکایت دارم. پس کار این افراد بی معنی است.

 تعدادی از نمایندگان مجلس به تازگی شکایت نامه ای را علیه علی مطهری تنظیم و آن را به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارایه کرده اند؛ این نمایندگان معتقدند که اظهارات و رفتارهای مطهری دور از شان نمایندگی است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: حقوق ، شکایت ، مرز ، کمیسیون
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
48
4
اگر راست میگویی که میتوانی شکایت کنی چرا نمی کنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
خوابی یا . . .
خود آقای مطهری گفته شکایتشون خنده داره . حالا خودشم بیاد همون کارو بکنه .
درضمن همونطوری که آقای مطهری گفته این به اصطلاح نماینده ها ی مردم کوچکترین توجهی به حقوق مردم ندارند .
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
دوست عزیز اقای ناشناس وقتی دبیرستانی بودم سطح پایین ریاضیات را عامل عقب ماندگی کشورمان می دانستم بعد فهمیدم نه کل علوم پایه مشکل داریم بعد که به دانشگاه رفتم و فارغ التحصیل شدم و در کار فهمیدم ما مشکل مدیریت داریم بعد خیلی زود فهمیدم که مدیران ما هرچه هستند جز مدیر بعد از چندین سال فهمیدم ما مشکل جامعه شناسی داریم بعد هم به دنبالش به ضعف درک فلسفی جامعه رسیدم حالا تازه فهمیدم که مشکل ما درک مشترک و صحیح از زبان است ( شما هم به اقا رضا سخت نگیر در کوره راه زندگی مطلب را خواهد گرفت)
محمد ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
0
9
به عنوان استاد دانشگاه از خواندن نظر محمد شوکه شدم. باورم نمی شد کسی چنین مسیر درستی را رفته باشد. من هنوز در سطح شناخت مشکلات از منظر جامعه شناختی هستم و دارم کم کم به همین نتیجه می رسم که مشکلات ناشی از درک فلسفی جامعه است و ناشی مسائل زبان شناختی است...
واقعا دوست عزیزم را که از ریاضیات شروع کرده بود را تحسین می کنم...
اما تا ملت این را بفهمند ما پیر می شویم...
نظرات بینندگان