arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۳

حکم وزیر علوم برای سرپرستان جدید دو دانشگاه صادر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، طی احکام جداگانه ای دکتر خسرو عزیزی را به سمت سرپرستی دانشگاه لرستان و دکتر علی اکبر شیخی فینی را به سمت سرپرستی دانشگاه هرمزگان منصوب کرد.

در احکام سرپرستان این دانشگاه ها آمده است : امید است با توکل به خداوند سبحان ، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه های لرستان و هرمزگان را برپایه قوانین،سیاست ها وبرنامه های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی ، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید .

وزیر علوم ، همچنین در نامه های جداگانه‌ای از خدمات دکتر حسن زمانیان رئیس سابق دانشگاه لرستان و دکتر احمد نوحه گر رئیس سابق دانشگاه هرمزگان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است دکتر خسرو عزیزی عضو هیئت علمی و دانشیار گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه لرستان است و از سوابق اجرایی وی می توان به سرپرستی دانشگاه لرستان در گذشته اشاره کرد.

همچنین دکترعلی اکبر شیخی فینی عضو هیئت علمی گروه مشاوره و راهنمایی دانشگاه هرمزگان است و از سوابق اجرایی وی می توان به تصدی مسئولیت معاونت آموزشی دانشگاه هرمزگان و نایب رئیسی هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان هرمزگان اشاره کرد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان