arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

اولتیماتوم سازمان لیگ به باشگاه‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سازمان لیگ تاکید کرد که اگر باشگاه‌ها لیست کامل قراردادهایشان را منتشر نکنند، این سازمان راسا این کار را انجام خواهد داد.

غلامرضا بهروان پس از فینال جام شهدا درباره ناهماهنگی‌های این مسابقات گفت: ما همه اقدامات لازم و رسمی را برای برگزاری این جام انجام دادیم. شورای تامین و یگان ویژه را در جریان گذاشتیم و ارتباط لازم را برقرار کردیم و در نهایت ما برگزاری آن را برعهده داشتیم. ورزشگاه تختی میزبان دو تیم لیگ برتری است. نفت تهران در آسیا حضور دارد و در این جام به میدان می‌رود. استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه به مصاف راه‌آهن و نفت تهران می‌روند و قبول دارم که نواقصی وجود دارد اما با رایزنی آنها را برطرف می‌کنیم.

او درباره میزبانی مسجد سلیمان گفت: یکشنبه بررسی نهایی را درباره آنها انجام می دهیم. آنها تلاش خودشان را کرده‌اند و ما می‌رویم و آن را ارزییابی می‌کنیم.

بهروان درباره انتشار لیست ناقص از سوی برخی تیم‌ها اظهار کرد: همه باید لیست کامل‌شان را ارایه دهند. من دیروز و امروز با باشگاه‌ها تماس داشتم و به آنها این مساله را گفتم. آنها باید لیست قرارداد مربیانشان را هم بدهند و اگر این کار را نکنند سازمان لیگ این کار را می‌کند.ما به باشگاه‌ها فرصت دادیم که خودشان این کار را بکنند و در سایت‌شان اطلاع رسانی کنند. این مساله با تاکید وزارت خانه بوده است. تیم‌های صنعتی هم موظف به این کار هستند.

بهروان در پایان درباره قیمت بالای ورزشگاه آزادی برای میزبانی بازی‌ها گفت: در حال رایزنی هستیم و این مساله حل می شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ورزشگاه ، لیگ ، جام ، قرارداد
نظرات بینندگان