arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

بازگشت کاپیتان نکونام به اوساسونا؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رسانه های اسپانیا از مذاکره جواد نکونام با باشگاه فوتبال اوساسونا این کشور در چند روز آینده خبر دادند.

روزنامه ناوارا دیپورتیوو در این باره نوشت: این هافبک ایرانی با وجود سقوط تیم اوساسونا به لیگ دسته دوم اسپانیا و همچنین آگاهی از وضعیت مالی باشگاه، تمایل دارد به این تیم بازگردد.

بنابراین گزارش، وی که هنوز از باشگاه اوساسونا طلبکار است، بعد از گذشت دو سال از ترک این تیم، در چند روز آینده به پامپلونا می رود تا با مسوولان باشگاه مذاکره کند.

مقامات باشگاه نیز که تمایل به حضور دوباره نکونام در این تیم دارند، بعد از اطلاع از تمایل نکونام برای بازگشت، اعلام آمادگی کرده اند که با وی پای میز مذاکره بنشینند.

روزنامه دیاریو دی ناوارا نیز در همین راستا از تمایل هواداران تیم اوساسونا برای بازگشت نکونام خبر داده و نوشته است: نتایج یک نظرسنجی از 400 نفر از خوانندگان این روزنامه نشان می دهد حدود 83 درصد از این افراد به سوالی در مورد احتمال بازگشت نکونام به اوساسونا پاسخ مثبت داده اند.

بر اساس این گزارش، نکونام کاپیتان ایران در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل، بعد از پایان قرارداد خود با تیم الکویت کویت، هم اکنون بدون تیم است.

نکونام اولین بار در سال 2006 از الشارجه به اوساسونا پیوست و در مدت شش سال حضور خود در این تیم 157 بار به میدان رفت و 26 گل به ثمر رساند.

وی هنوز هم یکی از چهره های محبوب در پامپلونا به شمار می رود به طوریکه هواداران اوساسونا همچنان ضربه سر منجر به گل او در بازی با بوردو را که موجب صعود این تیم به مرحله حذفی مسابقات جام یوفا در سال 2007 شد، به یاد دارند.

این بازیکن 33 ساله در تابستان 2012 به دلیل سیاست اوساسونا برای تمدید نکردن قرارداد بازیکنان بالای 30 سال خود، این باشگاه را ترک کرد.

اکنون به نظر می رسد که عملکرد وی در مسابقات جام جهانی، مسوولان باشگاه اسپانیایی را برای به خدمت گرفتن مجدد او متقاعد کرده است.


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان