arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۳

تسلیت آیت الله صافی و رئیس مجلس درپی درگذشت آیت الله شب زنده دار جهرمی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله شب زنده‌دار جهرمی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام تسلیت آیت‌الله صافی گلپایگانی آمده است: رحلت عالم ربانی اسوه اخلاق و فضیلت حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ حسین شب‌نده‌دار جهرمی موجب تاسف و تاثر این جانب شد.

در ادامه این پیام افزوده شده است: آن عالم فرزانه عمر پربرکت خود را در خدمت به اعتلای کلمه‌الله، تدریس، ترویج و نشر معارف نورانی اهل‌بیت علیهم السلام و تربیت طلاب و تهذیب نفوس و خدمت خالصانه به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین له‌الفدا سپری کرد.

در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: فقدان این عالم وارسته و فقیه پارسا ثلمه‌ای جبران ناپذیر است. حوزه علمیه امروز یکی از اساتید بزرگ اخلاق خود را از دست داد و در سوگ او نشست. انالله و انا‌الیه راجعون.

در پایان پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی آمده است: حقیر رحلت این عالم پرهیزکار را به حضرات علمای اعلام، طلاب حوزه علمیه، بیت مکرم آن فقید سعید، آقازادگان گرامی، دامادهای فاضل بویژه حجت الاسلام شیخ مهدی شب زنده‌دار و همچنین مردم مومن و شریف شهرستان جهرم و روحانیون آن دیار تسلیت گفته در جوار مضجع شریف حضرت ثامن الحجج علیه الاف التحیه و السلام برای آن مرحوم ترفیع درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله حسین شب زنده دار جهرمی را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، متن پیام تسلیت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت روحانی جلیل القدر آیت الله حسین شب زنده دار جهرمی موجب تاسف و تاثر گردید.

آیت الله حسین شب زنده دار در خدمت به نشر و گسترش معارف دینی و اسلامی تلاش های بیشماری داشتند که سابقه 40 ساله در تدریس علوم حوزوی گواه بر این امر است.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی فقدان این عالم ربانی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری، حوزه علمیه قم و بیت مکرم ایشان به ویژه آقازاده محترم جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای مهدی شب زنده دار تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان تسلای خاطر از درگاه خداوند متعال می کنم./


نظرات بینندگان