arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۸۴۸
تعداد نظرات: ۱۲۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳

مولوی عبدالحمید: "داعش" مردم ستمديده اهل سنت هستند كه براي احقاق حق خودشان بپا خاسته‌اند+ تکذیبه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مولوي عبدالحميد امام جمعه اهل سنت مسجد مكي زاهدان درباره داعش اظهارنظر كرد.

به گزارش جمهوری اسلامی،‌ وي در جمع مولوي‌هاي مسجد مكي ضمن بيان مطالبي درخصوص بحران عراق، نه تنها از محكوم كردن جنايت داعش در عراق اجتناب كرد، بلكه آن را حركتي مردمي خواند. عبدالحميد در اين جلسه گفت: اين‌ها عده‌اي از مردم ستمديده اهل سنت عراق هستند كه براي احقاق حق خودشان بپا خاسته‌اند!

آن‌ها در چند سال حكومت شيعه عراق زخم‌هايي داشته‌اند كه حالا سر باز كرده است و دولت عراق بايد تاوان آن را پس بدهد.

*******

مولوی عبدالحمید در خصوص  این خبر  که از وی در رسانه‌ها به انتشار در آمده و وی را حامی داعش معرفی کرده، به خبرنگار سیاسی پانا خبر داد: من به شدت این خبر را تکذیب می کنم و روحم از این اظهارات خبر ندارد.

به گزارش ایسنا، پانا در ادامه نوشت:‌ امام جمعه اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن بیان دیدگاه خود نسبت به گروه داعش اظهار کرد: من پیش از این هم گفته‌ام که با هر نوع تندروی و خشونت مخالفم و معتقدم که راه حل همه مسائل و مشکلات گفتمان است و باید گروه‌های مختلف با هم بنشینند و مشکلات خود را از راه گفتمان و تشکیل دولت فراگیر و ملی حل کنند.

وی تاکید کرد: من به خشونت و جنگ اعتقادی ندارم و با هر گروهی که دست به خشونت بزند مخالفم.

به گزارش پانا، در برخی رسانه های داخلی آمده بود که عبدالحمید در جمع مولوی های مسجد مکی ضمن بیان مطالبی درخصوص بحران عراق، نه تنها از محکوم کردن جنایت داعش در عراق اجتناب کرده، بلکه آن را حرکتی مردمی خوانده است.

این رسانه ها به نقل از سایت خبری جهان نیوز مدعی شده اند که عبدالحمید داعشی ها را عده‌ای از مردم ستمدیده اهل سنت عراق دانسته که برای احقاق حق خودشان بپا خاسته‌اند و دولت عراق باید تاوان آن را پس بدهد.

پانا در ادامه می‌نویسد: خوب است پیش از آنکه به انتشار این قبیل اخباری که تنها ثمره آن ایجاد انشقاق میان هموطنان است دست زده شود از صحت آن مطلع و به منابع آن دقت شود و توجه به این نکته ضروری است که عواقب انتشار این قبیل اخبار در جامعه باید مد نظر قرار گیرد.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۷
در انتظار بررسی: ۲۲۵
غیر قابل انتشار: ۲۳۷
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
192
365
هرچند که جامعه ایران با نظرش مخالفن ولی نباید حرفشو محکوم کرد چونکه احتمال داره هموطنان سنیمون احساس سرخوردگی بهشون دست بده باید خیلی محتاط با این قضیه برخورد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
بابا چی میگی حرف ناحق زده یعنی هرکی بهش ظلم شد باید بیاد زن و کودک رو بکشه بعد وقاحت رو به جایی برسونه که بگه خانه ی کعبه رو با تمام افرادی که دورش هستن با خاک یکسان میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
ازمولوي خبرندارم ولي مااهل سنت از داعش وداعشيان ابراز انزجارميكنيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
ایشون از این حرفا نمی زنه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
با شناختی که از ایشون در آزادسازی گروگانها بدست آوردیم بعیده این حرف از ایشون.
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
خب تکذیب شد
یاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
من شیعه هستم و بعید میدانم این سخنان از ایشان باشد
معتقدم دستهائی وجود دارد که بین برادران شیعه و سنی قصد ایجاد اختلاف دارند
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
خبر را تا آخرش بخونین بعد اظهار فضل کنین.
محمد اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
59
379
بیان اینگونه سخنان از ایشان بعید بوده و موجب ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
اخبار موثق موجوده که این حرفها رو زده الان لاپوشونی میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
بعیده ایشان همچو مطالبی فرموده باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
34
285
اگر این مطلب صحت داشته باشد یعنی درآینده در ایران نیز چنین وضعیتی حاکم خواهد شد پس باید مواظبت نمود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
34
230
اين‌ها عده‌اي از مردم ستمديده اهل سنت عراق هستند كه براي احقاق حق خودشان بپا خاسته‌اند تا سر انسانهای بیگناه مظلومتر از خودشان را جدا کنند!
خداگویان بسوی خدا تاختند
خدا را کشتند و نشناختند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
این حرفا مال این بزرگوار نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
89
187
حتما براي ايران هم همين نقشه رو دارند جناب شيخ
سينا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
42
155
قبلا فكر ميكردم آقاي عبدالحميد حرف هاي مستقل و شجاعانه اي ميزنه اما اگر واقعا اين جمله رو گفته باشه بايد ازش رسيد پس اروپايي هاي كه در داعش فعاليت ميكنن جزئ از مردم ستمديده عراق اند . آيا تا بحال از داعش در مورد اتفاقات غزه كه هم دينشون هستند موضع گيري كرده آيا مردم ستمديده حق سر بريدن رو دارن؟؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
از مولوی عبدالحمید بعیده و به نظرم نگفته این حرفها رو
و اما داعشیا پرچم فلسطین رو آتش زدند. اینم موضع گیری اونها
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
116
153
بهتر است ایشان به مقر خلافت ابوبر البغدادی رفته و با ایشان بیعت نمایند.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
45
95
مردم بيگناه رو به رديف كردن و كشتن بنظر شما درسته جنايتهاي صدام يادت رفته با شيعيان چكار كردن ؟ سوريه كه اغلب سني هستن اونجا چطور؟ غزه كه سني هستن .آدم اول فكر ميكنه بعد صحبت ميكنه اي موووولوييييي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
44
95
پس جناب مولوی کشتار شیعیان ومردم بیگناه در عراق توسط داعش رو هم قبول دارند کشتاری که حتی یهودی ها هم آن را محکوم میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
26
91
دولت عراق تاوان داده یا مردم بیگناه ( اعم از شیعه و سنی و ...) استاد عزیز
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
47
99
حتما ایشان می خواهند شعبه دومی هم در ایران برای داعش تاسیس کنند!!!!!!!!!
حسن گل محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
31
81
این یک فاجعه است. جناب مولوی عبدالحمید اگر متوجه خطا بودن این موضع گیری نیستند پس صلاحیت هدایت مسلمانان اهل سنت کشور را ندارند . اگر هم تعمد در کارشان است که وا اسفا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
20
85
آقای مولوی آیا فیلم های جنایتات این مردم ستمدیده رو مشاهده کردید. آیا شما شعارهای این گروه رو شنیده اید؟ آیا شما تروریستهای چند ملیتی از بوسنی و آفریقا تا چچن و آسیای میانه رو در صفوف داعش مشاهده کردید؟ آیا اینها در عراق تحت ظلم بودن یا دلارهای نفتی برخی حامیان شما آنها رو به این کارزار کشیدن؟ آیا شما مجوز ارتکاب همین اعمال رو به شیعیان تحت ظلم حکام وهابی عربستان،بحرین،یمن و .... می دهید؟ آقای مولوی یک سوزن به خود و یک جوالدوز به دیگران.
پاسخ ها
حسن مسجد سلیمانی زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
دوستان عزیز از تفرقه افکنی پرهیز کنید،که خواسته و امید دشمنان ایران به تفرقه هست.

نه تنها جناب مولوی عبدالحمید چنین سخنانی نخواهد زد بلکه محکوم خواهند کرد جنایات داعشیان را که به نام دین تیشه به ریشه دین میزنند.

درود برهمه ایرانیان از هر قوم با هر دین و مذهبی که هستن

برای سلامتی و اتحاد ایران و ایرانی و نابودی دشمنان اسلام صلوات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
22
79
سر بریدن و کارهای وحشیانه هم مورد تایید ایشونه؟!!!!!!!!!!!!!!! جای تاسف داره واقعا!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
14
88
با اجترام به ایشان و برادران اهل سنت ،انتظار داریم ایشان حرکات غیر انسانی داعش مانند ذبح انسانها و مثله کردن انان را محکوم کنند
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
46
46
اگر این نقل قول صحیح باشد احتمالا منظور ایشان قبایل سنی عراق می باشد نه خارجی های اندک داعش / ایشان همیشه بر وحدت بین مذاهب تاکید داشته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
45
64
سخنان تکان دهنده ای بود!!
مردم خراسان و کرمان و یزد!!!مواظب خود باشید!!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
ما اینجا مواظبت نمیخوایم ،پشتمون به بلوچا و هموطنای سنی مون گرمه
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
ایول آقا علی. بنده از بلوچایی هستم که در زمان های قدیم پدربزرگان من در بلوچستان در قسمت سرباز حکومت میکردند و از آزاد کنندگان ایران و مخصوصا سیستان و بلوچستان از چنگال انگلستان بوده اند . پدر بزرگوار و عموها و تمام خاندان من با این جنایات در عراق مخالف هستند . هموطنان گرامی کرمان و خراسان و خوزستان همه پشتشان به ما بلوچهای غیور و شجاع گرم هست و خاطر نشان میکنم که همیشه اینطور باشد چون ما پشت استان های دوروبر را خالی نمیکنیم .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
27
55
يكي نيس به اين آقاي مولوي بگه شما يا خودتون رو به خواب زدين يا اينكه واقعا درك نميكنين وقتي همه دنيا عليه جنايات اين سفاكان بي رحم اعتراض ميكنند از شما كه يك عالم اهل سنت ساكن در ايران اسلامي هستين اين گونه سخنان بعيد است.
داعش بلاي جان امت اسلامي است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
45
58
متاسفیم برای روحانی به نام مولوی عبد الحمید
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
27
50
دقیقا همان نظر و تبلیغ تلویزیون ترکیه!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
23
46
چقدر متاسف شدم از اين موضع گيري ايشان كلن مثل اينكه در كشور پيشوايان متعادل رو به افول نهاده اند! يعني چه برادر!؟ آن همه جنايت كه مي كنند تنها زخمهاي سر باز كرده از حكومت شيعيان است؟ نكند اين كارها از دست اهل تسنن ايران هم بر مي آيد؟!!بواقع نااميدمان كرديد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
11
35
خدا به داد برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
13
35
با سلام سوال بنده از ايشان اين است كه تا بحال اخباري مبني بر سر بريدن به طرز وحشيانه از طرف كسي در عراق و ... از طرف شيعيان داشته كه اين طور اين فرد صحبت ميكند انشالله خدا همه را هدايت كند اين افراد بايد حداقل به انسانيت ارزش قائل شوند و اين بيانات جاي تاسف دارد زيرا انسانيت را زير سوال مي‌برد و البته بايد به ايشان بگويم اين اعمال به نفع دشمنان اسلام است كه به پيامبر خاتم حضرت محمد (ص) ايمان ندارند آيا اين مولوي با آنان همراه‌تر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
تکذیب کرده (مولوی عبدالحمید در خصوص این خبر که از وی در رسانه‌ها به انتشار در آمده و وی را حامی داعش معرفی کرده، به خبرنگار سیاسی پانا خبر داد: من به شدت این خبر را تکذیب می کنم و روحم از این اظهارات خبر ندارد.

به گزارش ایسنا، پانا در ادامه نوشت:‌ امام جمعه اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن بیان دیدگاه خود نسبت به گروه داعش اظهار کرد: من پیش از این هم گفته‌ام که با هر نوع تندروی و خشونت مخالفم و معتقدم که راه حل همه مسائل و مشکلات گفتمان است و باید گروه‌های مختلف با هم بنشینند و مشکلات خود را از راه گفتمان و تشکیل دولت فراگیر و ملی حل کنند.

وی تاکید کرد: من به خشونت و جنگ اعتقادی ندارم و با هر گروهی که دست به خشونت بزند مخالفم.)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
9
35
در ضمن توضيح اينكه آيا مردم غزه شيعه هستند كه ايرانيان شيعه اين اندازه از آنان حمايت مي‌كنند، اين مساله به انسانيت افارد برمي‌گردد و البته باز بايد به ايشان اعلام كرد كه آيا داعش فقط شيعيان را قتل عام وحشيانه مي‌كند يا اهل تسنن را نيز به همان روش‌هاي وحشيانه كشتار مي‌كند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
10
31
ارتکاب جنایان وحشیانه و کشتن افراد بیگناه نیز از ستمدیذگی آنهاست؟! جناب شیخ متعصب! آنها اکثرا اصولا عراقی نیستند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
23
29
ايشون جنايات داعش رو هم تاييد مي كنن ... عجب ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
11
27
حملات اسرائیل به غزه یک دلیل بزرگ دارد. اینکه مسلمانان جنایتهای داعش رو فراموش کنند. بعد از مدتی که فراموشی حاصل شد ، داعش با این حرفها کم کم تطهیر میشه.
من احترام زیادی برای اهل سنت قائل هستم. حضرت مولوی این حرفها فقط به ایجاد شکاف توی کشور دامن میزنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
56
36
از حق نگذریم سخنان مولانا عبدالحمید باید موشکافی شود واقعا هم چندین سال حکومت مالکی برعراق بر اهل سنت و همه مردم عراق ظلم شده است امیدوارم دولت عراق ازخواب بیداربشود و احقاق حق همه مردم را بکند گرچه من موافق قتل ونا امنی در هیچ جایی از جهان نیستم چه برسد به ایران وکشور عراق وسوریه و خاورمیانه
اكبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
17
30
متاسفم كه يك امام جمعه تا اين حد بي اطلاع از ماهيت ضد اسلامى داعش است و عليرغم توحش بر عليه زنان و مردان سنى و شيعه و مسيحى منطقه چنين اظهار نظر ساده لوحانه و تفرقه افكنانه اى بنام سنى ها ابراز ميكند . داعش يك جريان اسرائيلى و وهابى تجزيه طلب ضد اسلامى است آنها جنايات مردم غزه توسط اسرائيل را محكوم نكردند و گفتند به ما ربطى ندارد ! آيا مردم غزه مسلمان سنى نيستند؟!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
9
24
برفرض که فرمایش شما درست و مردم ستم سنتی عراق هستند و غیره. در این صورت این ستمدیدگان جنگجو در سوریه چه می کنند؟ آنجا هم ستم دیده اند؟ حالا این ستم دیده ها چرا همه آثار اسلامی و تاریخی را تخریب می کنند حتی تحدید به تخریب خانه خدا کرده اند؟ چرا بقیه ممالک اسلامی را تحدید می کنند از آنها هم در آینده ستم خواهند دید؟ و صدها سوال دیگر. کاش ایشان در مورد این شبهات هم صحبت می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
و چرا از مردم غزه حمایت زبانی هم نمی کنند ...
جواد مهدوي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
9
30
ان شا اله كه اين موضوع كذب است
و گرنه ازايشان درخواست مي كنيم شخصا به اين خيل عظيم اين ستمديده گان بپيوندند و تحت خلافت ابوبكر البغدادي با خانواده از مواحب زندگي خلافت اسلامي لذت ببرند
جواد مهدوي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
8
29
پس بااين منطق نتيجه ميگيريم كه پس از چند سال حكومت صدام و حاكميت ظالمانه برخي از اين اقليت ستمديده بر شيعيان، مي بايست تمام اهل تسنن توسط شيعيان قلع و قمع ميشدند
از ايشان انتظار ميرود عاقلانه تر از اين موضعگيري نمايند
محمد
|
Germany
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
11
27
ینی واقعا داعش با جنایات ضد انسانیش اهل سنته؟؟؟!! باعٍٍث تاسفه که بزرگشون همچین تفکری داره...
اما بعید میدونم بقیه برادرا قبول داشته باشن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
5
12
اين‌ها عده‌اي از مردم ستمديده اهل سنت عراق هستند كه براي احقاق حق خودشان بپا خاسته‌اند!

فقط همین، اول و آخر جمله کو ...!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
6
17
هر دم از این باغ بری می رسد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
13
27
امام صادق (ع):
"نعمتان مجهولتان از صحت و الامان"

آقاي عبدالحميد! متاسفم كه شما هم قدر نعمت سلامت و امنيت خود را نمي دانيد...

فقط اين را بدانيد كه هر سري كه توسط داعش بريده مي شود شما هم در گناه آن شريك هستيد...

متاسفم ...
نسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
10
15
آخه به چه قیمتی . آن همه جنایت در عراق و سوریه آن هم از .......سنت
منتظر المهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
9
16
عجب از کی تا حالا برای احقاق حق از بدترین نوع جنايت ها بهره می برند که حتی صهيونيست ها هم در خواب مرتکب چنين جنايت هايي نشده اند، سالها ظلم و ستم حکومت های چون صدام برای مردم عراق هرگز حتی با يک گلوله و يا يک ضربه نا حق جواب داده نشد اما جنايت هايي که داعش و پيروان ها آنها مرتکب می شوند از نوع سياه ترين آن در طول تاريخ می باشد با این حمايت مولوی نامبرده ، بهتر از قبل خواسته های قلبی اش آشکار می شود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
9
23
متاسفم ....
بر فرض که به اهل سنت ظلم شده .....آیا راه احقاق حق سر بریدن و این جنایات بدتر از حیوانی هستش ؟؟؟؟
فرزند شهید ساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
10
23
سر بحرین زبون ندارید حرف بزنید
صدام که رفت شیعیان اومدند با اهل سنت مثل صدام رفتار کردند
حرفی که می زنید بفهمید البته می فهمید اما شما فعلا تقیه کردید
بله اقای مولوی
فکر نکنم اون اسلام ی که اینها اووردن اکثریت اهل سنت همین کشور خودمان قبولش داشته باشند
انتخاب مطلبمو یزن سانسور نکن، وقتی این آقا این طور حرف میزنه شما لااقل این کامنت رو هم بزنید
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
11
8
این حرف خیلی عجیب است. چرا باید این را بگوید. ما امید به ایشان داریم.
ناشناس
|
Syrian Arab Republic
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
8
21
بمیرم برای این مردم ستمدیده که مقبره انبیا را تخریب می کنند
psdk
|
Finland
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
7
20
اگر واقعا نظرشما این است:
در جواب باید بگویم ما تشیع فرزند کسی را قتل عام نکردیم .اگر داعش وشما راست میگویید به فلسطینی ها کمک کنید بعد بیفتید به جان ما اقلیت شیعه.
یک شهروند غزه
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
5
11
حرف شما دسته کمی از بی احترامی داعشی ها به پرچم مظلوم فلسطین ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
17
108
حتما میخوای تو ایران هم جنگ فرقه ای راه بندازی جناب مولوی
راستی بخاطر احقاق حق بجه هارو میکشن و زنارو ختنه میکنن
علی بهاری
|
Slovenia
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
12
105
واقعا خجالت داره. به خدا خجالت داره. آیا ایشون ندیده که داعش چگونه اهل سنت را هم می کشد؟ آیا نشنید امام جماعت مسجد جامع موصل را که یک عالم سنی بود به بدترین وضع کشتند؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
11
86
البته ایشان باید در مورد هم پاسخ بدهند که ایا در زمان حکومت سنیان بر کشور ایا شیعیان مورد ظلم نبوده اند واگر بوده اند چرا ان زمان سکوت کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
12
91
آقاي عبدالحميد همين مردم ستمديده بلاي جان مردم اهل سنت عراق و سوريه شده اند ....
محمدصادق اصغری اردبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
14
100
چطور شد؟
سالها صدام سنی بر اکثریت شیعه حکومت میکرد حرفی نزدی؟
در بحرین اکثریت شیعه ها تحت ظلم اقلیت سنی است واکنش نشان نمیدهی
در 10سال پس از سقوط صدام، هنوز حکومت واقعی در عراق شکل نگرفته، سنی ها مظلوم شدند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
9
96
سر بریدن مردم سنی و شیعه و بخصوص کودکان از ستمدیدگی آنهاست یا ستمگری ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
7
15
از مولوی بعید بود اطلاعاتش کم باشد. وقتی داعش زنان و مردان اهل سنت را می کشد، آیا حقوقش را از دولت عراق بازپس گرفته.این چه احقاق حقی است که با کشتار خود اهل تسنن به دست می آید.آقای مولوی : خشونت راه به دست آوردن حق نیست
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
13
10
این برداشت از مولوی عبدالحمید بعید بود!
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
17
19
دروغه محضه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
6
26
اگر برای استحقاق حق خودشون به خواستن چرا مردم بی گناهو می کشن، چرا ادعای خلافت می کنن، اگر ستمدیده هستن چه جوریه که به تجهیزات نظامی مجهز شدن. نمیدونم اگه خود مولوی عبدالحمید تو عراق به تور این آدما می خورد بازهم همین نظر رو داشت؟
یک سنی اهل کردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
6
34
پس چرا سنی ها، مسیحیان و افراد بی گناه دیگر را هم به قتل می رسانند؟احقاق حق با آدمکشی و تخریب و وحشی گری ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
7
22
با توجه به اینکه در عراق سیستم پارلمانی وجود دارد این ادعا گزافه گویی است علی الخصوص که العراقیه قبلا با ترورهای ضد شیعی خود فضای نفوذ پارلمانی خود را محدود کردند
رضــــــا
|
United States of America
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
4
30
آخه منفجر كردن اماكن مقدس شيعه و سني و مسيحي چه ربطي به مردم ستمديده عراق داره؟
اونها از لبنان گرفته تا عراق دارن مشكن و نابود ميكنن اين كجاش به ستمديده بودن داره؟؟؟؟؟
طاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
9
24
با سلام
زخمهای شیعه از حکومتهای صدام سنی مذهب و دیگر حاکمتن سنی کی باز می شود. جناب مولوی!!!؟؟؟؟؟؟
زخم این مردم بپا خواسته با راه بندی و کشتن راننده های بدبخت آن هم سنی مذهب التیام می یابد؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
11
23
حمایت علنی از تروریستها مستحق رسیدگی در دادگاه و مجازات است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
6
20
علما و مردم شریف اهل سنت در دین اسلام همواره به برادری سفارش شده است داعش گروهی منفور و جنایت کارمیباشد آیا سر بریدن ومصلح کردن. کودکان و مردم بی گناه احقاق حق است؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
10
19
بخدا کاری نکنید داعش از ایران سر در میاورد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
داعش هیچی نیست این عربستانی ها دیدن تو جهان حرفی برای گفتن ندارن با پولهای باد آورده یه همچین جنایاتی انجام میدن به خدا قسم پاشون داخل ایران بذارن به هلاکت خواهند رسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
9
24
نه بابا ! پس شما هم شناگر خوبی هستی ، فقط آب گیر نمی آوری! از قدیم گفته اند : "ترحم بر پلنگ تیز دندان ، ستم کاری بود بر گوسفندان".
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
اگر این خبر صحت نداشته باشد و تکذیبیه ایشان صحیح باشد ، بنده از ایشان عذرخواهی کرده و حلالیت می طلبم ، انشاالله من را حلال کنند که زود قضاوت کردم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
9
28
سلام
جناب مولوی عبدالحمید اظهارات شما اکنده از سم مهلک تفرقه برای جهان اسلام است چطور است که شیعیان بحرین حق تظاهرات مسالمت امیز برای احقاق حقوق خود ندارند اما ادمخواران داعش حق کشتار دارند ؟به شما توصیه میکنم که بیشتر تعقل کنید وبدانید که اینجا ایران است نه عراق وسوریه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
7
32
آره دیگه جدیداَ جنگجویان فیلیپینی و چچنی و اروپایی و افغانی که با پولهای آل سعود اومدند عراق شدند مردم ستمدیده عراق
ناشناس
|
Austria
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
5
33
تا قبل از بروز خطر براي كشور بايد به اين حرفها توجه كرد. داعش كنار گوشمان. در حال قدرت گرفتن و پيشرفت است .مملكت پر از اتباع بيگانه است بايد بفكر بود تا دير نشده بايد منطقي و عادلانه اقدامات پيشگيرانه بعمل آورد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
اره همه مسوو لین سیاسی همه وقت و نیرویشان را بگذارند برای کوبیدن هم دیگر و مایوس کردن مردم ، تا زمانی که نه نشانی از تاک بماند و نه تاک نشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
4
11
هیچ گاه مردم ستمدیده عراق مقبره اولیای خدا را به بهانه شرک ویران نمی کنند، مردم بی پناه را به صرف دلایل واهی اعدام گروهی نمی کنند. به بهانه مذهب قتل عام انجام نمی دهند، جهاد نکاه راه نمی اندازند و مردم را با زور اسلحه به بیعت وادار نمی کنند. جسارتاً به ایشان توصیه می شود به سوره سبا آیات 15 تا 19 رجوع نمایند تا سرنوشت قومی را که راه جدایی از هم پیشه کردند آشکار شود. در آنجا می فرماید: فَقَالُوا رَبَّنَا بَاعِدْ بَيْنَ أَسْفَارِنَا وَظَلَمُوا أَنفُسَهُمْ فَجَعَلْنَاهُمْ أَحَادِيثَ وَمَزَّقْنَاهُمْ كُلَّ مُمَزَّقٍ ۚ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَاتٍ لِّكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
5
14
اقای مولوی عزیز
هیچ دلیلی وجود ندارد کسی جان و مال و ناموس مردم را بخاطر خودخواهی و خود رایی و یا سودای ریاست طلبی بخطر یندازد. شما امام جماعت اهل سنت و بسیار مورد احترام ما شیعیان هستید و نظرات حضرتعالی برای بسیاری از مردم اهل سنت قابل اعتماد و برای اهل تشیع قابل احترام است. شما وقتی یک نظر میدهید خدا و رسولش و اینده مردم مسلمان را در نظر میگیرید. ایا بهتر نیست داعش را از نظر مقتولین و یا اسیب دیدگان از داعش هم ببینید و یا از این منظر که داعش باعث تفرقه در جهان اسلام شده است و یا اینکه دیدگاه داعش در خصوص سگ هار جهان یعنی اسرائیل هم ببینید.
باتشکر
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
6
12
با احترام به آقای مولوی جناب آقای عبدالحمید، آیا می توانید به این سؤالات پاسخ دهید اینکه این افراد مردمی هستند که در رنج به سر برده اند، و حقوقشان را نداده اند به فرض صحت آیا همین موضوع را نسبت به کل مردم عراق در زمان صدام هم گرفتید و در مواقع حساس به داد مظلومان عراق شتافتید البته نه یک مذهب که همه مردم عراق، بعد اینکه دولتی که با رأی اکثریت به کرسی نشسته حالا اشتباه هم کرده باشد آیا باید تاوانش را با سر بریدن افراد مخالف، جامعه داد؟! اگر این افراد به تعبیر شما یک نافرمانی مدنی نسبت به ظلم در حق آنان کرده اند چرا به دنبال استقلال هستند آنهم قسمتی از خاک عراق، نهایت اینکه چگونه است که شما زودتر از اهل سنت عراق مخصوصا در کردستان به حمایت از این جماعت برخاسته اید، تخریب مراکز اسلامی و مذهبی و تاریخی را به چه بهانه ای می توان توجیه کرد؟؟؟!!! و ... آقای عبدالمجید حرف دلت را بزن و خلاص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
3
23
فکر نمیکنم مولوی اینچنین گفه باشد که داعش ستمدیدگان اهل سنتند چون در مشکوک بودن فرماندهان داعش هیچ شکی نیست داعش برای اهل سنت هم ابرو نمی گزارد
امین
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
8
13
متاسفانه خیلی زشته که مولوی عبدالحمید از داعش و این جریان تروریستی به هر نحو حمایت کند. ایشان باید پاسخ دهند که آیا مجوز این خیزشهای تروریستی علیه آرامش ملی را میدهند؟آیا واقعا مردم مسبب چنین جریانی هستند؟مطمئنا مردم چنین رفتاری ندارند بلکه دلارهای نفتی و غیرنفتی عامل آن است ولی بد نیست ایشان موضع خودشان رو دقیقا بیان کنند.
ناشناس
|
Finland
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
4
18
هربلایی سرمون بیاد از همین شیعه و سنی بودن هست و تا روزی که این داستان باشه از هردو مذهب سوء استفاده میشه علیه یکدیگر و مسیحی و یهودی میشینن به ریش ما می خندند
lمجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
2
26
تمام علمای اهل سنت ایران داعش وهمچنین اعمال داعش را محکوم کردند ومعتقدند که اینگونه وحشیگری ها به دور از اسلام وانسانیت است .بدون سند ومدرک نباید ازطرف کسی نقل نمود واذهان عموم را متشنج کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
7
8
اگر نمیدانی که این مصیبت است برای تو، اما اگر میدانی و این حرفها را میزنی که مصیبت تو بزرگتر است. داعش چیزی جز ساخته و پرداخته صهیونیسم نیست. زیرا اینان به هیچ دینی نیستند و کمر به نابودی دین بسته اند و شراب خواری را حلال می دانند و حکم به تخریب کعبه می دهند! و هزار و یک جور خلاف شرع دیگر که در مذهب اهل تسنن هم وجود ندارد. آیا قتل عام بیگناهان در مذهب سنی رواست؟ احکام من درآوردی را به چه دینی نسبت می دهید؟ واقعا برایتان متاسفم
خدایی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
22
26
درود بر مولوی عبدالحمید که نقش بزرگی در آزاد کردن سربازان ایرانی ربوده شده داشت
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
5
12
جناب مولوی یعنی سر ادم بریدن و توهین و منفجر کردن قبر یونس نبی (ع)احقاق حق نام داره؟شما که دم از قران می زنید یه سری به قران بزنید ببنید خدا چقدر انبیاء خودش رو مورد تکریم قرار داده.کجا شیوه رسول الله بوده که سر مسیحیان رو ببرند،دختران رو ختنه کنند.چرا از حکومت سنی بحرین نمی گید؟کاش مثل سید حسن نصرالله اوضاع منطقه رو دقیق تجزیه و تحلیل می کردید.
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
10
12
جناب عبدالحميد مگر هركه زخم برداشت بايد به جان و مال و ناموس همنوعانش تجاوز كند؟ اگر داعش از شيعه زخم برداشته چرا افسران اهل سنت عراق را سر مي برد؟ اگر از شيعه زخم برداشته چرا مرقد يونس و شيث نبي را ويران مي كند؟ به چه حقي هزاران نفر از مردم كشورش را آواره كرده؟ اگر بريدن سر انسانها و تخريب مرقد پيامبران از اصول اهل سنت است بايد به حالشان حسرت خورد. داعش در پيامي اعلام كرد:(( به خدا قسم به عربستان حمله ميكنيم و خانه كعبه را با خاك يكسان ميكنيم)) اگر در مرام اهل سنت است كه خانه كعبه را ويران كند پس بايد به حال اهل سنت گريست. اگر هم به قول جنابتان از حاكمان شيعه زخم برداشته اند چرا تاوان آنرا از مردم بي دفاع عراق ميگيرند؟ يعني در ميان اهل سنت جان انسانها و حرمت زنان اينقدر بي ارزش است؟ در پايان اگر داعش با شيعه سر جنگ دارد چرا با كرد هاي كردستان درگير شد؟ و چرا قصد حمله به عربستان را دارد؟ طبق كدام اصل اسلامي ميخواهند خاورميانه راتسخير و بر آن حكومت كنند؟ اگر اينان نمايندگان ستمديده اهل سنت هستند پس واي بر اينان اگر داعش در پي احقاق حق خود بود در پي تشكيل خلافت و حكومت نمي افتاد بهتر است كساني چون جنابعالي كه از زعماي آنان هستيد ارشادشان كنيد تا دست از كشتار مردم بي دفاع بردارند. پيامبر اسلام(ص) در فتح مكه به كافران امان دادند و آنان را كه با ايشان به جنگ پرداخته بودند را بخشيدند اگر داعش ادعاي اسلام دارد بايد از پيامبر خود بياموزد نه از اربابان عربي و اسرائيلي اش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
15
22
جناب مولوی عبدالاحمید ناامیدمون کردی
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
2
12
درطول تاریخ استعمارگرانی مثل روسیه وانگلیس با فرقه سازی های جعلی اقدام به راه انداختن جنگ های فرقه ای نمودند.بهائیت،شیخیه بابیه در شیعه ووهابیت وچند فرقه ی دیگر در اهل سنت.
در ایران اگر اقدامات امیر کبیر نبود کشتار بابیه منجر به فجایع بیشتر میشد.
حال باید ببینیم این فرقه ساخته ی دست ستمگر کدام یک از ان دو استعمار گر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
14
14
احتمالا جناب مولوی می خواد والی خراسان، همون ایران وافغانستان که داعش در سر دارد ،بشه .یا به عبارتی ایران را جزئی از خاک عراق فرض کرده که داعش می خواد آن را تصرف کرده وخراسان نام نهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
9
21
استاد مولوی عبدالحمید،چند جمله ای هم در باره جهاد نکاح و راندن اقلیت های دینی از خانه هایشان بگویید تا مواضعتان را بهتر بدانیم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
6
14
جناب آقای مولوی. بنده شمارو از زمانیکه برای رهایی سربازان وطنمون از دست جندالشیطان تلاش میکردید میشناسم و به حس مسولیت شما افتخار میکردم. فقط یه سوال دارم ازتون:
اینکه آیا شما خودتون به عنوان یه عالم سنی درخود میبینید عراق تشریف ببرید و با ایشان روبرو شوید؟! مطمئن هستم که مشاوران شما بشدت شمارا ازین کار برحذر می دارند چراکه داعش نه سنی و نه شیعه میشناسد. گروهکی متحجر و متوحش که بر ترس مردم و بی لیاقتی سردمداران عراق و سوریه موج سواری میکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
12
22
این حرف از مولوی عبدالحمید بعیده. وی ادم زیرک و باهوشیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
23
10
البته قسمتی ازداعش اهل سنت مظلوم هستند نه همه انها .
خرافات و شايعات دروجود ايرانيان نهادينه شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
7
32
مردم عجيبي داريم بدون اينكه بدونن و بفهمن آيا اين خبر درسته يا دروغ زود قضاوت ميكنن اون از تبليغات پپسي بر روي ماه كه شب رو بيداربودين اون از مسي و كمك ماليش به اسرائيل حالا هم شايعات مربوط به تخريب مولوي عبدالحميد درجهت جنگ مذهبي در كشور !
چرا آمريكا و اسرائيل بايد حمله كنن فقط كافيه يه شايعه بندازن داخل كشور و همه رو به جون هم بندازن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
من که همون اول باور نکردم و منتظر تکذیبیه خبر بودم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
4
32
من میدونستم این حرفا تفرقه افکنی بین شیعه وسنی هست خدا همه علمای آگاه شیعه و سنی رو حفظ کنه
وکیل
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
6
14
من به عنوان یک شیعه مواضع انسان دوستانه ایشان را ستایش می کنم . درود بر مولوی که همیشه یار و یاور مظلومان و در صدد وحدت بین شیعه و سنی بوده است و از دشمنان ایران بیزار .
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
6
14
من با شناختي كه در مت اين ٣٥سال از موضع اهل سنت بلوچستان ايران دارم خصوصا آقاي مولوي عبدالحميد، جامعه اهل سنت ايران را به ويژه روحانيت آن را كاملا غير سياسي مى دانم و با تلاش هايي كه جناب مولوي عبدالحميد براي ثبات و آرامش در بلوچستان كرده است ، بنابر اين ،اين نوع موضع گيري هاي منتسب به او صحت ندارد .قطعا دست هاي ناپاكي در پي اختلاف افكنى بين شيعىيان وأهل سنت ايران است كه بايد مردم عزيز مان و رسآنه ها دقت بيشترى كنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
11
34
انتخاب خیلی از مخاطبین سایت شما اهل سنت هستند و از شما انتظار ندارند . مولانا هیچ وقت این حرفا را نمی زنند . و ایشان شهامت دارند اگر حرفی را که زدند تکذیب نکنند.علمای ما در منطقه بلوچستان مخالف ترور و تروریسم هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
12
14
همان طور که خود شیخ الاسلام فرمودند اشون با افراطی گری و جنگ مخالف هستند همچنین جناب شیخ الاسلام بهترین نمونه و الگو برای پرهیز از جنگ و اعتدال و گفتگو باشند
آرتیمس
|
United States of America
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
9
11
فقط تاسف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
7
37
خیلی مردم جالبی هستیم . در باره بنده خدایی گفته اند که چیزی را گفته بعد خود اون شخص میگه تکذیب میکنم و نگفتم . اونوقت ما ملت هی شاخ و برگش میدیم و سخنرانی میکنیم و حاضر نیستیم به حرف یک مسلمان اعتماد کنیم و به راحتی با آبروی افراد بازی میکنیم . پناه میبرم به خدا از شر شیطان
داريوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
4
15
من به عنوان يك شيعه مي دانم كه هموطنان سني ما هيچگاه چنين صحبتي نمي كنند چون ما ايراني هستيم و متمدن من خودم دوستان سني دارم كه با آنها رفت آمد خانوادگي هم دارم بسيار آدمهاي با شخصيت و متديني هستند كه نه آنها فكر ميكنند ما شيعه هستيم ونه ما فكر مي كنيم انه سني وهردو هم عقايد ومذهب خود را داريم ما قبل از هر چيز برادر ديني هستيم قطعا تفسيري كه داعش از دين وحكومت دارد مورد تاييد برادران سني ما نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
7
17
جناب عبدالحمید سالهاست که مشی اعتدالی و ریش سفیدی در منطقۀ جنوب کشور و به خصوص سیستان دارند و خدمات شاسته ای داشته اند و یک نمونه اش آزادی مرزبانان ایرانی بود. گفتن جملاتی که در خبرگزاری ها آمد و ایشون تکذیب کردند به هیچ عنوان نمیتونه مربوط به ایشان باشد چراکه اعمال و خدمات ایشان کاملا بارز و آشکار است. بنابراین هوشیار باشیم که یک عده در داخل علاقه دارند که با استفاده از موضوع داعش، تسویه حساب هایی انجام بدهند که هرگز در راستای منافع ملی نیست. ما تنها و تنها و تنها به اتحاد نیاز داریم. اتحاد مذهبی و دینی، اتحاد قومیتی و اتحاد فرهنگی
ناشناس
|
Australia
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
1
20
باید هوشیار باشیم وبه فکر منافع ملی درامد ناخالص ملی باید به تمام مردم ایرن از هر تیر .طایفه فارغ ااز نزاد ومذهب تعلق بگیرد تا اینده خوبی پیش رو داشته باشیم
بي بي زهرا
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
5
30
بنده اهل زاهدان وشيعه هستم كه الان در مشهد ساكن شدم ميخواستم بگم در مدت چهل سالي كه در زاهدان در كنار خواهران و برادران اهل سنت زندگي كردم آنها را افرادي درستكار مهربان و در كسب و كار با انصاف و امين ديدم حالا اگر هر جا آنها ببينم از صميم قلب خوشحال ميشوم چون هيچ وقت بخاطر مذهب سر جنگ نداشتيم وهر كدام مقيد به مسايل ديني خود بوديم مثلا من در منزل آنها نمازم را متابق با حكم و شرعم با مهر و دست باز ميخوانم وانها هم به روش خودشان
حمیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
7
7
داعش محصول مشترک توطئه گران علیه وحدت امت اسلام و بی تدبیری دولت عراق در عدم توانایی برای حاکمیت فراگیر و مورد قبول در بین تمام عراقیهاست . . شاید اقای عبد الحمید منظورش از اهل سنت معترض این نارضایتی های عمومی باشد.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
3
13
اولا خبر تکذیب شده دوما من اصلا با کشتار واعدام مخالفم سوما اینها بدونه دادگاهی ومحاکمه دست به کشتار می دهند که اوج وحشی گریست .پیغمبرما فرموده هرکس نفری رابکشد مثل این است که تمام دنیا را کشته باشه ونجات دادن یک نفر مثل اینه که تمام دنیا رونجات داده باشه ازمرگ .بنابراین اری باید هوشیار بود دور ازهرتعصب خشک وخالی ،باید هرفرد به ایرانی بودن خودش افتخاربکنه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
9
26
بنده ی خدا تکذیب کرده.پس دیگه خطاب کردن اسم این بنده ی خدا واسه اظهار فضل هاتون بی مورده.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
5
22
این همان تفرقه ای است که می خواهند بین شیعه و سنی بیاندازند مواظب باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
4
15
انشاءالله كه درست نباشد
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
5
10
از وقتی مونیتور جای کتاب رو گرفته گویی مردم حس و حال خواندن مطالب راتا آخر ندارند و به سادگی با خواندن تیتر مطلب به افاضه میپردازند.ای کاش به جای شاخ و شونه کشیدن برای غایبین یاد میگرفتیم مطالب را تا آخر بخوانیم.
عسکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
12
12
این اقا همیشه دو پهلو حرف میزنه یک پهلو واقعیت درونش است یک پهلو از ملاحظات سیاسی اوست
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
3
8
به نظر می آید این یک شیطنت ژورنالیستی برای ایجاد اختلاف بین مذاهب باشد و آقای عبدالحمید باید بداند و ببیند داعشی ها حتی مساجد اهل سنت عراق را نیز تخریب می نمایند با توجه به مواضع اعلام شده داعشی های تکفیری ، به نظر می رسد آنها سنی مذهب نیستند بلکه یک نوع مذهب جدید افراطی برای خود تعریف کرده اند
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
11
2
با سلام کفته های آقای مولوی چیر غیره عادی نیست مشکل مربوط به کسانی است که نخونده فقط قصد مخالفت دارند ایشان تند روی و کشتار را محکوم کرده و اینکه ایشان می گویند داعش از مردم مظلوم سنی عراق است
محمدپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
10
12
با سلام ودرود فراوان بر محمد وخاندان پاک ایشان.
تعصب بیجا مانع انسانیت میباشد.
افراط وافراطی گری به هیچ وجه نباید از طرف کسی
مورد حمایت قرار بگیرد.
این آقای شیخ حواسش نبوده یه چیزی گفته وحالا
انکار میکنه.
متاسفم براتون.
گروه نفرین شده داعش نفرین جهان هستی بر آنها باشد.
شیعه و سنی نمیشناسد قربانیانش همه بیگناه ومردمان بی دفاع هستند.
اگر واقعا به دنبال احقاق حقوق هستند چرا افراد بیگناه را میکشند.
داعش برادر رژیم جعلی اسراییل نحس میباشد.
امیدوارم هر چه زودتر نابود شوند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
0
2
بنده از بلوچایی هستم که در زمان های قدیم پدربزرگان من در بلوچستان در قسمت سرباز حکومت میکردند و از آزاد کنندگان ایران و مخصوصا سیستان و بلوچستان از چنگال انگلستان بوده اند . پدر بزرگوار و عموها و تمام خاندان من با این جنایات در عراق مخالف هستند . هموطنان گرامی کرمان و خراسان و خوزستان همه پشتشان به ما بلوچهای غیور و شجاع گرم هست و خاطر نشان میکنم که همیشه اینطور باشد چون ما پشت استان های دوروبر را خالی نمیکنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
2
من خودم یک سنی هستم،و همیشه آرزوی من برادری و برابری شیعه و سنی هست،هر گروه و دین و مذهبی که در اون خشونت و آزار و اذیت مردم بی گناه باشد بیزاریم،و از شناختی که از مولوی عبدالحمید داریم بعید است موافق خشونت باشد،بزرگترین آرزوی ما آرامش و امنیت برای مردم بی گناه هست حالا هرکجای دنیا که باشد و با هر دین و مذهبی،به امیده همچین روزهایی.
نظرات بینندگان