arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۰۵۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۳

بازدید وزیر نیرو و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از شیرخوارگاه آمنه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در ماه مبارک رمضان شیر خوار گاه آمنه هر شب میزبان مسئولان کشور بود و شب گذشته  نیز محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید چیت چیان وزیر نیر،-مدیران ستاد مبارزه با مواد مخدر، همسر مرحوم دکتر حبیبی، همسر ظریف وزیر امور خارجه، ربیعی بازرس وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و برخی از سرداران سپاه مهمان شیرخوارگاه بودند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بازدید از شیرخوارگاه آمنه، در توصیف حالات روحی خود بعد از بازدید از این مکان، اظهار داشت: احساس می‌کنم عاطفه و محبت بشری بزرگترین ثروتی است که باید در جامعه حفظ و تقویت شود، جامعه بی‌عاطفه جامعه ای است که نشاط را از دست خواهد داد.وی افزود: نشاط فقط در مسائل مادی نیست، عاطفه به انسان نشاط واقعی می‌بخشد و امیدوارم در سراسر جهان حتی یک کودک بدون عاطفه پدر و مادر نباشد. وقتی می‌بینیم که در غزه کودکان بر اثر بمباران کشته می‌شوند، غصه می‌خوریم که چرا باید در دنیای مدرن این جنایت‌ها در مورد کودکان صورت پذیرد.

وی گفت: بسیاری از کودکان بی‌سرپرست آرزوی پدر و مادر می‌کنند و همه باید تلاش کنیم این خلأ عاطفی را پُر کنیم.

حمید چیت‌چیان وزیر نیرو نیز از بخشهای مختلف شیرخوارگاه آمنه بازدید کرد و از عکاسان و تصویربرداران درخواست کرد که عکس و فیلمی از کودکان و وی نگیرند، چرا که اعتقاد داشت بازدید وی از شیرخوارگاه تنها یک موضوع شخصی و همچنین برای آرامش خاطره وی است.

در پایان این مراسم هم به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و حمید چیت‌چیان وزیر نیرو، کارت مددکاران افتخاری از سوی همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور اهداء شد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
1
2
وزير نيرو بهتر است از ادارات و شركتهاي تحت امرشان در شهرستانها كه داراي مشكلات بسيار و مسئولين بي مسئوليت هستند هم بازديد بفرميايند!!
نظرات بینندگان