arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۳

تشدید برخورد پلیس راهور کرمان با سگ‌گردانی حین رانندگی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان از آغاز مرحله‌ی دوم طرح تابستانی پلیس راهور استان از پس از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: پلیس راهور با ناهنجاری‌های اجتماعی از قبیل کشف حجاب و بدحجابی توسط بانوان، آلودگی صوتی، حمل حیوانات و سگ‌گردانی حین رانندگی، دودی کردن شیشه‌های وسیله‌ی نقلیه و ... به‌شدت برخورد می‌کند.

سرهنگ «مسعود غفوریان»  در تشریح این خبر اظهار کرد: اجرای طرح تابستانی پلیس راهور استان با بکارگیری همه‌ی ظرفیت‌های موجود از پس از ماه مبارک رمضان آغاز و تا دوم مهرماه ادامه دارد.

وی پوشش کامل نقاط حادثه‌خیز را از اقدامات این پلیس در این طرح برشمرد و افزود: همه‌ی نقاط حادثه‌خیز در سطح معابر شهری در استان شناسایی و تحت پوشش کامل عملیات ترافیکی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان کنترل سرعت خودروها را با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت جدید از دیگر اقدامات این پلیس در زمان اجرای این طرح برشمرد و افزود: امسال می‌کوشیم تا با همکاری رانندگان وسائل نقلیه بتوانیم آمار تصادفات و تلفات ناشی حوادث رانندگی را در سطح شهرهای استان کرمان کاهش دهیم.

غفوریان ادامه داد: برابر بند«ب» ماده‌ی 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در مواردی که قرائن و شواهد حاکی از حالت مستی یا استفاده راننده از مواد مخدر و روانگردان باشد مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از تجهیزات لازم نسبت به انجام تست مربوطه اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهور در سطح استان می‌کوشند تا بتوانند با استفاده از همه‌ی ظرفیت‌های موجود درون و برون سازمانی هم‌چنین اقدامات فرهنگی و کنترل تخلفات حادثه‌ساز، امنیت ترافیکی حداکثری را در سطح استان ایجاد تا شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادف‌ها در سطح استان باشیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان