arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

نبی: اصل مدارک بازیکنان سرباز جعلی نیست/ بلیت کی‌روش تهیه شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهدی محمد نبی پس از پایان مراسم بدرقه تیم ملی‌پوشان زیر چهارده سال ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا در همدان گفت: تیم ملی زیر چهارده سال به مرحله نهایی رقابت‌های آسیایی صعود کرده و با دعای خیر پدران و مادران خود که امروز در جلسه حضور داشتند به این مسابقات می‌روند. برای این بازیکنان زحمت کشیده شده و آنها باید قدر زحماتی که پدران و مادران و مربیانشان کشیدند را بدانند تا بتوانند نتیجه دلخواه را کسب کنند.

وی در مورد برگزاری مراسم بدرقه عنوان کرد: مراسم مختلفی در طول اردوها برگزار می‌شود و بخش فرهنگی فدراسیون این موارد را درنظر دارد. برنامه آموزشی مختلفی در طول اردوها برگزار می‌شود تا بازیکنان با قوت قلب بیشتری به مصاف رقیبان بروند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه قرار بود کارلوس کی‌روش 9 مرداد به ایران بیاید عنوان کرد: کی‌روش تا 10 مرداد با تیم ملی قرارداد دارد و پس از آن قرارداد جدید او منعقد می‌شود. او به محض اینکه به تهران برسد قرارداد جدیدش را می‌بندد و طی چند روز آینده به تهران می‌آید. بلیت کی‌روش هم تهیه شده و او به زودی راهی تهران می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا قرارداد حق پخش تلویزیون بسته شده است، اظهار داشت: توافق اولیه بین سازمان لیگ و صدا و سیما در هفته اول انجام شده است، صدا و سیما پیشنهاد خود را داده و سازمان لیگ روی این مسأله بررسی می‌کند تا قرارداد نهایی شود.

نبی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد مشکلاتی که برای برخی از بازیکنان سرباز به وجود آمده اظهار داشت: این بازیکنان از نظر اداری، مدارکی را که به سازمان لیگ ارائه کردند، مدارک‌شان صحت دارد و به نوعی مدارکشان جعلی نبوده است. در اصل، مغایرتی در برخی مسائل دیگر وجود دارد که این مسأله بر عهده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیست. در مواردی که دارای این‌گونه مغایرت‌ها است، مسائل باید توسط مراجع ذیربط رسیدگی شود و آنها نتیجه را اعلام کنند. تولیت این مسأله، سازمان لیگ و فدراسیون نیستند.

نبی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد اینکه به غیر از دیدار مقابل کره جنوبی گفته می‌شود احتمال دارد ایران با استرالیا هم بازی دوستانه برگزار کند خاطرنشان کرد: فعلاً تنها بازی با کره جنوبی قطعی شده است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان