arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

کفاشیان: مبلغ پیشنهادی صداوسیما را قبول نکردیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید در صورتی که حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر پرداخت نشود مانع از حضور دوربین‌ها در ورزشگاه‌ها می‌شود.

علی کفاشیان درباره برگزاری مراسم برترین‌های لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم که چنین مراسمی با این کیفیت برگزار شد و از برترین‌های لیگ تجلیل به عمل آمد. مطمئن باشید ما سال‌های بعد می‌توانیم شاهد برگزاری باکیفیت‌تر این مراسم باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی درباره برکناری رییس هیات فوتبال استان تهران توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: من هم این خبر را شنیده‌ام اما قضیه‌ درباره برکناری نیست. رییس هیات فوتبال استان تهران باید تا جلسه بعدی برگزاری انتخابات هیات استان تهران در پست خود حضور داشته باشد و پس از آن می‌توان شاهد حضور دیگر افراد در این پست بود.

کفاشیان درباره حضور کی‌روش در ایران نیز گفت: کی‌روش روز 20 مرداد به ایران می‌آید و قرارداد ما با او تقریبا نهایی شده است.

او در پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیز گفت: صداوسیما در زمینه حق پخش نامه‌ای را به ما داده اما مبلغ پیشنهاد داده شده توسط آن‌ها را ما قبول نکرده‌ایم. این مبلغ تنها کمی بیشتر از مبلغ سال گذشته است که مورد قبول ما قرار نگرفت.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که در صورتی که حق پخش تلویزیونی به فدراسیون فوتبال پرداخت نشود آیا فدراسیون مانع پخش رقابت‌های لیگ می‌شود نیز گفت: رقم پیشنهادی با رقم مد نظر ما فاصله زیادی دارد اما مطمئنا اگر این اتفاق بیفتد و ما به تفاهم لازم نرسیم، نمی‌توانیم دوربین‌ها را به ورزشگاه‌ها راه دهیم. امیدواریم این حق فوتبال هرچه زودتر پرداخت شود.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان