arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

حزب‌الله لبنان: ارتش اسرائیل توخالی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد: آنچه که هم اکنون در سوریه اتفاق می‌افتد انقلاب نیست و هیچ ربطی به انقلاب‌ها و خواسته مردم ندارد بلکه این اقدامات و کشتارها حاصل دخالت طرف‌های خارجی است.

به نقل از سایت العهد لبنان، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار کرد: ما می‌دانیم که مردم سوریه به دنبال خواسته‌های مشروع خود هستند و به هر طریقی که شده به آن دست می‌یابند اما ویرانی و کشتار که هم اکنون در سوریه اتفاق می‌افتد حاصل اراده طرف‌های خارجی و دستگاه‌های اطلاعات کشورهای عربی و با هدف نابودی کامل سوریه و تقسیم‌بندی‌های طائفه‌ای و مذهبی در سوریه است و این مساله اتفاقی نیست بلکه هدف از این اقدامات نابودی سوریه، انتقام از مقاومت، به شکست کشاندن تمام دستاوردهای آن است.

صفی الدین خاطرنشان کرد: خطر حضور تکفیری‌ها نه تنها خطری واقعی برای سوریه و عراق است بلکه خطری جدی برای کل منطقه به شمار می‌رود چرا که تکفیری‌ها با هدف نابودی منطقه از حمایت‌های برخی کشورهای منطقه برخوردارند.

وی تصریح کرد: وجود تکفیری‌ها نه تنها خطری برای کشور ماست بلکه خطری برای تمام اقلیت‌ها، طائفه‌ها و مذهب‌هاست و در واقع خطری جدی برای دین و جهان اسلام و به ویژه فلسطین و غزه‌ای است که چشم تمامی جهان عرب و اسلام متوجه آن است.

وی تاکید کرد: طبیعی است که ما مقابل این خطرات ایستادگی کنیم چرا که ما همه شرایط را به خوبی می‌دانیم و نباید مانند بعضی از گروه‌های لبنانی باشیم که به انتقادات و اعتراض‌ها واکنش نشان نمی‌دهند. ما باید از مناطق خود، دستاوردها، مقاومت، اصالت و مقدسات خود دفاع کنیم.

صفی الدین در ادامه خاطرنشان کرد: این روزها، روزهای مقاومت و دنبال کردن راه مقاومت و استفاده از سلاح است چرا که جز مقاومت چاره‌ای دیگر وجود ندارد و اگر مردم غزه مقاومت و پایداری خود را از دست بدهند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و زندگی سخت و حقیرانه‌ای در انتظار آن‌ها خواهد بود.

این عضو حزب الله با اشاره به جنگ سال 2006 افزود: در این جنگ که در سال 2006 بر ما تحمیل شد ما به جز سوریه و مقاومت لبنان هیچ پشتیبانی نداشتیم و با تکیه بر فرهنگ و تلاش و تاریخ خود توانستیم پیروز شویم و شکست را بر دشمن تحمیل کنیم.

وی افزود: ارتش اسرائیل امروز در غزه تبدیل به ارتشی بزرگ شده اما ارتشی که تنها از شکل و ظاهری قوی برخوردار است و از نظر عقل و اراده هیچ قدرت و برتری ندارد و توخالی است چرا که جوانان غزه در طول تاریخ همواره شکست‌های پی در پی را به اسرائیل وارد کرده‌اند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در پایان افزود: ما شاهد ننگ و خواری کسانی هستیم که مردم و کودکان بی‌گناه غزه را می‌کشند و برای راضی کردن سروران خود از اسرائیل حمایت می‌کنند و علیه مقاومت دست به توطئه می‌زنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: حزب الله ، تکفیری ، ارتش
نظرات بینندگان