arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

تهران باز هم محو گردوغبار می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشورگفت: تهران در روز پنج‌شنبه شاهد گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت‌ هوا خواهد بود.

احد وظیفه آخرین وضعیت آب و هوای کشور در امروز و دو روز آینده را تشریح کرد و گفت: طی دو روز آینده در برخی نقاط استان کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

وی با اشاره به وضعیت گرد و خاک در زابل، گفت: طی سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک می‌باشد که روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به سرعت وزش باد در این مناطق افزوده می‌شود.

وظیفه همچنین تاکید کرد: در سه روز آینده به سبب باد نسبتا شدید در استان قم، جنوب استان سمنان، شمال استان اصفهان و روز پنجشنبه جنوب استان تهران گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت‌ هوا پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز چهارشنبه صاف گاهی با وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 26 و 39 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت صاف در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز با یک درجه افزایش به 33 و 38 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان