arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۲۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

چهره‌هایی که به کمپین حمایت از کودکان غزه پیوستند + تصاویر

طی روزهای اخیر شماری از چهره‌های فرهنگی هنری و ورزشی مطرح کشور به کمپین حمایت از کودکان غزه که به همت داریوش فرضیایی - عمو پورنگ - و شبکه دو راه اندازی شده است، پیوستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
داریوش فرضیایی اخیرا کمپینی با عنوان «کودکان برای کودکان» با شعار آرزوی کودکان دنیا برای بچه‌های غزه: آینده آرام، بدون بمب و محاصره را در جهت حمایت از کودکان غزه راه‌اندازی کرده است که تاکنون شماری از چهره‌های فرهنگی هنری و ورزشی کشور نظیر علی نصیریان، پرویز پرستویی، کمال تبریزی، سردار مرتضی طلایی، پرویز شیخ‌طادی، کامران نجف زاده - سفیر کودکان بهزیستی، رضا بنفشه‌خواه، امیر قلعه نویی و همچنین مجید قناد به کمپین حمایت از کودکان غزه پیوستتند.

به گزارش انتخاب پیش از این تهیه‌کننده برنامه «پورنگ» از حضور کمال تبریزی، پرویز پرستویی و کیومرث پوراحمد به عنوان اولین چهره‌ها در حمایت از کودکان غزه خبر داده بود و علی نصیریان، سردار طلایی، پرویز شیخ‌طادی، رضا بنفشه خواه، کامران نجف‌زاده، امیر قلعه‌نویی و مجید قناد از جمله چهره‌هایی هستند که به تازگی به کمپین حمایت از کودکان غزه پیوستند.

داریوش فرضیایی ملقب به عمو پورنگ در نشستی که اخیرا برای راه‌اندازی کمپین حکایت از کودکان غزه با خبرنگاران برگزار کرد درباره اینکه چرا دیر به فکر برگزاری کمپین حمایت از کودکان غزه افتاده‌اند؟ عنوان کرد که مدت‌هاست که در صفحه مجازی و شخصی‌ام در اینخصوص مطلب نوشته‌ام و همیشه از خدا خواسته‌ام که خودش کمک کند ولی من دوست داشتم برگزاری این کمپین با کمک گسترده مردم همراه باشد به همین خاطر مدتی زمان برد تا در نهایت چنین کمپینی را در نظر گرفتیم.

این مجری برنامه کودک همچنین در این نشست خواستار حمایت از کودکان غزه از سوی مردم و همچنین مسئولان و هنرمندان سراسر دنیا شد و اعلام کرد که از محبوبیتش برای حمایت از کودکان مظلوم غزه استفاده می کند.











منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱۵
غیر قابل انتشار: ۰
gholam reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
0
6
آزادگان سازمان ملل و آقای بانکیمور ایران با تمام قوا حامی فلسطین وکودکان وزنان غزه است
زينب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
1
يه چن تا عكس از حضور اميرخان توي اين مراسم بذاريد ديگه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
0
1
سازمان ملل یعنی سازمان میلی
نظرات بینندگان