arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

جورج زالای جانشین جدید حسین توکلی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دو وزنه بردار نوجوان در حالی با هدایت جورج زالای به المپیک نانجینگ اعزام می شوند که هنوز به طور رسمی اعلام نشده حسین توکلی از سرمربیگری تیم ملی نوجوانان و جوانان برکنار شده است.

دو وزنه بردار نوجوان ایران با هدایت جورج زالای در المپیک نانجینگ بر روی تخته رقابتها حاضر خواهند شد. در مدتی که تیم بزرگسالان و البته جورج زالای در اردوی مجارستان به سر می بردند مهدی پانزوان سعید رضازاده و رضا بیرالوند را تمرین می داد اما با بازگشت تیم بزرگسالان انگار وظیفه او نیز تمام شد و در این میان فدراسیون وزنه برداری و حتی خود حسین توکلی نیز نسبت به وضعیت حضور او در رده های پایه سکوت اختیار کردند و به طور واضح اعلام نمی کنند آیا توکلی هنور در سمت سرمربیگری تیم های ملی نوجوانان و جوانان باقی است یا او را بی سر و صدا برکنار کرده اند؟

در حال حاضر نیز جورج زالای (عضو جدانشدنی تیم ملی وزنه برداری ایران) که به عنوان دستیار توکلی معرفی شده وظیفه هدایت رضازاده و بیرالوند را در المپیک نوجوانان بر عهده دارد.

زالای درباره ی پیش بینی اش از تعداد و رنگ مدال های دو نماینده ایران در المپیک نانجینگ ،گفت: پیش بینی در رقابتهای نوجوانان واقعا سخت است؛ آنهم در شرایطی که هر کشور فقط می تواند دو سهمیه در رقابتهای وزنه برداری داشته باشد. ما هیچ اطلاعی از حریفان نداریم پس بهتر است روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و تا روز مسابقه که مشخص می شود چه حریفانی با چه سطح از آمادگی روی تخته می روند صبر کنیم.

وی همچنین گفت: البته فکر می کنم با توجه به نتایج سال گذشته رقابتهای نوجوانان جهان، کار سعید رضازاده در دسته فوق سنگین به مراتب سخت تر از کار رضا بیرالوند باشد. بیرالوند در شرایطی به المپیک نوجوانان می رود که سال گذشته قهرمان جهان شد و همه از او به عنوان یکی از شانس های اصلی کسب مدال یاد می کنند، اما در دسته فوق سنگین نفراتی از ارمنستان، روسیه و قزاقستان هستند که اگر حضور داشته باشند کار برای نماینده ایران دشوار می شود. با این حال تلاش ما این است که بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان