arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳

رئیس‌جمهور شهرکرد را به مقصد تهران ترک کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهور که برای انجام سفری دو روزه دیروز (چهارشنبه) وارد استان چهارمحال و بختیاری شده بود، پس از انجام این سفر شهرکرد را به مقصد تهران ترک کرد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح چهارشنبه وارد استان چهارمحال و بختیاری شد و برای دیدار عمومی با مردم این استان به ورزشگاه انقلاب این شهر رفت.

رئیس‌جمهور در ادامه با نمایندگان عشایر و روستاییان استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفت‌وگو کرد و نظرات آنها را در مورد مسائل مختلف شنید.

شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران و دیدار با اقتصاددانان استان چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های روحانی در این سفر بود. وی سپس از پروژه مجتمع فولاد چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

رئیس‌جمهور کشورمان در پایان روز نخست سفر خود نیز با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

روحانی در روز دوم سفرش در جلسه شورای اداری استان شرکت کرد و در پایان برنامه‌های این سفر نیز در یک نشست خبری با حضور خبرنگاران به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

اشتغال، ضرورت توقف پروژه تونل گلاب، توجه به کارون و زاینده‌رود، با اهمیت دانستن بحث مهاجرت روستاییان به شهرها، توجه به کشاورزی استان، مدنظر قرار دادن مشکل آب در استان چهارمحال و بختیاری و اهمیت به عشایر استان از مهم‌ترین مشکلات و مسائلی بود که مردم این استان در دیدارهای مختلف با رئیس‌جمهور مطرح کردند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان