arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳

وزیر بهداشت: دولت از هیچ کوششی برای ارتقای سطح رفاه مردم دریغ نخواهد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حمایت مردم از برنامه های دولت وهمراهی آنان با دانشگاه موجب دلگرمی همه خدمتگزاران نظام است.

دکتر سیدحسن هاشمی در جلسه شورای اداری شهرستان بروجن با اشاره به ۲۵ مردادماه، اولین سالروز تشکل دولت یازدهم افزود: آرامش ایجاد شده در کشور مدیون تلاش مدیران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم است و دولت در این زمینه از هیچ کوششی برای ارتقای سطح رفاه و آسایش مردم و تامین نیازهای اساسی آنان دریغ نخواهد کرد.

وی انتخاب مدیریت دانشگاه به دست یکی از مدیران برگزیده و همکاری اساتید فرهیخته و مسئولین کوشا با ایشان را از نقاط قوت دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و افزود: امیدواریم در طول خدمت این افراد شاهد تحولات مطلوبی در حوزه سلامت استان باشیم.

دکتر هاشمی به موفقیت بزرگ دانشگاه در اجرای برنامه تحول نظام سلامت اشاره کرد و افزود: حمایت مردم از برنامه های دولت وهمراهی آنان با دانشگاه موجب دلگرمی همه خدمتگزاران نظام است.

وی بر تسریع روند احداث بیمارستان بروجن تاکید کرد و گفت: بهره برداری از این مرکز درمانی موجب ارتقای خدمات و افزایش رضایمتندی مردم می گردد.

دکتر هاشمی افزود: تاکید ما بر تسریع روند کلیه پروژه های ناتمام حوزه بهداشت و درمان است که این امر نیازمند حمایت مسئولین ارشد استانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه مردم این استان است.

وی، در خصوص مساعدت در احداث ساختمان دانشکده پرستاری بروجن قول مساعد داد و جهت ارائه مجوزهای لازم اعلام آمادگی کرد.

طرح تحول سلامت با هدف کمک به استان های محروم اجرا می شود

سید حسن هاشمی همچنین در سفر به جونقان، از نزدیک مشکلات و چالش‏های موجود در درمانگاه‎ها و سیستم پزشکی این منطقه را بررسی کرد.

وی، نبود پزشک، تجهیزات و نیروی انسانی را از عمده‏ترین مشکلات سیستم پزشکی این منطقه عنوان کرد.

هاشمی با اشاره به طرح بزرگ سلامت افزود: این طرح با هدف کمک به استان‎های محروم و رفع مشکلات درمانی آن‏ها در حال اجراست.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان