arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۴۷۱
تعداد نظرات: ۱۰۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۸ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

کنایه روحانی به تفکیک جنسیتی قالیباف: مگر می‌شود 50 درصد جامعه ما یعنی زنان به بهانه‌های مختلف به کار گرفته نشوند؟

رییس جمهور طی سخنانی در سفر اخیرش به استان چهارمحال و بختیاری، تلویحاً نسبت به اقدام اخیر قالیباف در شهرداری تهران واکنش نشان داد، اما این سخنان از چشم رسانه ها دور ماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس جمهور طی سخنانی در سفر اخیرش به استان چهارمحال و بختیاری، تلویحاً نسبت به اقدام اخیر قالیباف در شهرداری تهران واکنش نشان داد، اما این سخنان از چشم رسانه ها دور ماند.

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛  روحانی تاکید کرد: برای دولت تدبیر و امید فرقی بین این طایفه و آن طایفه، مذهب و مرد و زن وجود ندارد و هرکس شایسته‌تر است کار را بر دوش بگیرد. مگر می‌شود 50 درصد جامعه ما یعنی زنان به بهانه‌های مختلف به کار گرفته نشوند؟



وی افزود: زن‌های ما اهل عفافند و این جامعه اسلامی و اخلاقی است و زنان ما پیشتاز اخلاق هستند.

پیش از این، علی ربیعی نیز با انتشار یادداشتی ضمن انتقاد از اقدام اخیر شهرداری ، گفته بود: «غیرت دینی را در این می‌دانم که زنی با فقر و گرسنگی سربربالین نگذارد»



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۷۷
غیر قابل انتشار: ۸۸
حسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
134
95
من از سايت شما خيلى استفاده مى كنم ولى در بعضى مواقع بى انصافى در آوريد وسياسى كارى شما وظيفه خرفه ايتان را زير سؤال مى برد در موضوع شهردارى حذف خانم ها از كار مطرح نيست جدا كردن است چرا شما ها از پاركهاى ويژه خانم ها در تهران ايراد نمى گيرد ؟؟؟در همين روزها در خبرها آمده بود كه در كشور تايلند واگن هاى مترو را به خاطر راحتى خام ها جدا. كرده اند حتى پليس ها را براى ايواگن ها از خانم ها انتخاب كرد ه انددر ژاپن همواز اين نوع كارها هم كر ده اند محيط كلاس با محيط كار فابل مقايسه نيست آنجا در نهايت دو ساعت است در محيط كار با تداوم كارى شايد به ده ساعت برسد وقتى در يك اطاق چند خانم باشند در ساعاتى كه مراجعه كنند ندارنداگر يكى از خانم ها مى خواست خستگى در كند مى توان بلند شود يك حركت كششى و.....داشته باشد سخنان روحانى بحث بكار گيرى است انصاف انصاف در هر حرفه اىلازو است
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
من کاملا با نظر احسان موافقم درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
جناب احسان نظر شما محترم ولی نباید اجباری در کار باشد همان کشورهایی که شما نام بردید شاید این کار را کرده باشن ولی اجباری در کار نیست و اینکه با جدا کردن محیط کار فرصت های شغلی از بین میرود .
مینا
| United States of America |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
به نظر من حرف احسان درسته. الان برید تو روینامه ها و مجلات بخونید و ببیند اگهی چی میزنن. تو در رو دیوار!!!
خانم منشی با روابط عمومی بالا!!!

خب این از سطح جامعه ما که معلومه هدف چیه.

اما در مورد این طرح باید بگیم دولت و مجلس و تمام دستگاهه ای اجرایی و غیر اجرایی موظف به انجام اون هستند.

اما جناب روحانی جدای از کاری که شما برای زنان ایجاد کردید و حمایت شما از حقوق زنان به این شکل به نظر شما 50 درصد از زنان ما باید بروند و منشی بشوند و کاری که در شان انها و وظظیفه اونها نیست انجام دهند.؟


ضمنا دولت و حکومت اسلامی موظب با تامین معاش و روزی زنان و نهاد خانواده هست.
شما بجای این حرف ها مسکن و ازدواج و کار جوانان که بهشون قول دادید و هنوز عملی نشده رو محقق کنید مطمطئن باشید همه این حرف های سیاسی محو خواهد شد!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
تا بحال از خانم ها خصوصا دختر ها سو استفاده میشد. از جمله کار کشیدن بیش از اندازه از زنان و دختران در این نوع مشاغل. کانون خانواده رو متزلزل کرده بود و همین امر باعث شده بود دخترا ن وزنان بیشتر از اینکه به فکر کانون گرم خانواده باشند به فکر کار و پول دراوردن باشند و عملا این همه طلاق و کاهش جمعیت حادث شود. بله جمعیت !!

این طرح بسیار سنجیده بود و به نظر من میتواند در اینده باعث تحرک جامعه برای ازدواج و رسیدیگی به زندگی باشه.

کسی اخراج نمیشه. فقط به زنان بها بیشتر و وقت بیشتری برای رسیدگی به زندگی و ... خواهد داد.

من کاملا موافق هستم.
فاطمه
| United States of America |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
از هموطنان عزیز خارج ازکشور که نفسشون از جای گرم درمیاد خواهشمندیم به مسایل خارج ازکشورشون بپردازن.مقداری هوش نشون میده این موضوع ربطی به ازدواج و...نداره.
علي محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
فاطمه خانم اينها ازخارج پيام ندادن فقط احتمالا از فيلترشكن استفاده ميكنن درست مثل شما كه پرچم آمريكا داري . ضمنا ماايرانيها عادت كرديم همه چيز رو سياسي كنيم همينهايي كه به خاطر روحاني با قاليباف مخالفت ميكنن قبلا بخاطر مخالفت با احمدي نژاد ازقاليباف تعريف ميكردن.موافقت ومخالفت مانبايدبخاطرديگران باشه.بازگلي به جمال مطهري كه دراين موردازقاليباف تشكركرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
محیط کار وجداسازی اجباری با مترو جداسازی اختیاری تفاوت دارد.در ژاپن هم جداسازی انجام نشده.تایلند رو بی خبرم
بچه شمرون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
قشنگ گفتی احسان جون.اونهایی که ناراحتند فقط بگن برای چی ناراحتند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
36
94
واقعا جمله زیبایی است... امیدوارم با تدوام این دولت، اخلاق و صداقت دوباره در روح جامعه نهادینه شود ...
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
39
127
درود بر اعتدال و خردورزی!
آیا همه چادری ها عفیفند؟
آیا همه عفبف ها چادریند؟
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
در مورد شعار اولت : اعتدال خوبه نه اینکه باز اینقدر بره عقب که از اون طرف پشت بام بیفته...

در مورد شعار دومت : معلومه تو هر قشری بد و خوب داره (مگه معاویه شیخ نبود ؟؟؟؟)

در مورد شعار سومت : پسر خوب برای این میگن چادر بپوشید تا از چشم افراد مریض در امان باشید ، افتاد ؟؟؟؟؟؟!!!!!

یاعلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
جناب مردم، خودتو گول نزن، در شرایط فعلی زندگی امروز که دیگه اجباری برای چادر و روبنده نیست، اکثریت قریب به اتفاق زنان چادری عفیف هستند. حالا شما قبول نداری مشکل خودته.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
آیا همه مسلمانان پوشش دارند؟

مصداق شما در قران امده است. در مورد حجاب و عفاف. پس شک نکنید از نظر قران همه تقسیم بندی شده هستند.

شناسنامه دلیل بر ایرانی بودن ماست؟ ایا منافقین هم اکه مردم را میکشند و مدعی مسلمانی هستند ؛ ایرانی نیستند؟

میدونی وقتی از این حرف ها میزنید فکر میکنم به شعورمون داره توهین میشه.!!!
عالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
فقط چادریا عفیفن برادرها و خواهرهای عزیز ؟؟؟؟!!!!!!!!
اصلا کی گفته همه چادریها عفیفن ؟؟؟؟!!!!!!
چه کسی آمار گرفته ؟؟؟!!!!!
اصلا میشه در مورد این چیزا آمار درستی داد؟ یعنی بگیم هر کی چادریه عفیفه و هر کی مانتویی ، مشکل داره ؟؟؟؟!!!!!!!!
والله به پیر به پیغمبر ، اینا طرز فکرهای اشتباهیه که یه سری آدم مغرض با تبلیغات مسموم تو مخ ماها کردن .
اصلا مگه میشه از اسرار دلها با خبر بود ؟؟؟!!!
آدم خوب تو هر تیپ و قیافه ای هست .
آدم بدم تو هر تیپ و قیافه ای .
مشکل اساسی اینجاست که بعضیا میخوان فقط چادر سر مردم کنن و ظاهر جامعه رو مثلا اسلامی کنن . اینا هنوز نفهمیدن که اسلامی شدن به چادر نیست . بله باید اعضاء و جوارح رو پوشوند، نه فقط خانوما بلکه آقایون . اما فقط با چادر میشه ؟؟؟!!!!!!!!!
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
56
15
بله !
محمد
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
30
146
آقای قالیباف به جای این کارها دنبال وضعیت آلودگی هوا تهران باش که همه سرطانی شدن یا مشکلات قلبی و تنفسی دارن!
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
من موندم شماها چرا تا یک چیزی خلاف نظرتون میشه چرا خودتونو میزنین به اون درررررر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله خب این موضوع هم هست ولی اون هم هست و واجبه درست بشه...
ما نمیگیم که آلودگی شهر رو ول کنن و بچسبن به چادر مردم ولی به اون هم باید برسن...

یاعلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
امار مرگ و میر ناشی از الودگی هوا 75 برابر متوسط مرگ و میر ناشی از سقوط هواپیما در 15 سال اخیر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
هر چیری جای خود دارد عوض نماز نمی شود روزه گرفت. عوض درس ریاضی نمی شود ادبیات خوند. هر چیزی بر جای خود. قالیباف باید هر دو کار را دنبال کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
15
40
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
81
42
چقدر بگن تفكيك فضاست نه جنسيت
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
17
35
کجای صحبت روحانی کنایه بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
30
61
درود بر روحانی و ربیعی
علی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
34
75
چه فایده اونا کار خودشون رو انجام می دهند و فردا خیابان ها رو هم جدا خواهند کرد
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
اینقدر تعصبی صحبت نکن . . .

اونا دیگه چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟

ما هم آدمیم و از شما هستیم !!!!!
نباید بین مردم تفرقه انداخت...

یاعلی
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
31
92
قالیباف با این کارش حالا حالاها نمی تونه رئیس جمهور ایران بشه
پاسخ ها
عالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
ماشاالله
محمد
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
28
62
انتظار از روحانی بیشتر داریم. امیدوارم مثل خاتمی بزرگ ایشون هم کم کم با قدرت بیشتر و بدون ترس برخورد کنن
سید امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
93
38
کار بسیار درستی آقای قالیباف انجام داده و به قول مطهری نباید تحت تاثیر هجمه های سنگین قرار بگیرند مهم اینه که کارمندان شهرداری راضی هستند. روحانی هم بهتره به اوضاع اشتغال و تورم و بیکاری مردم رسیدگی کند.
پاسخ ها
ساغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
شهرداری تهران بهتره فعلا به مسائل مهم تری من جمله آلودگی هوا و مشکلات مربوط به فاضلاب شهری مناطق مسکونی مهر پردیس و مسئله ی ترافیک و هزارتا معضل دیگه در پایتخت توجه کنه...
از پس یه شهر برنمیاد،بعد می خواست رئیس جمهور بشه و کل کشورو اداره کنه؟؟؟
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
50
22
انشاالله غیرت دینی مدنظر مورداهتمام باشد و زمینه های تحقق این غیرت دینی هم با تبعیت از دین فراهم شود؛ که یکی از آنها آماده بودن فضای جامعه برای تحقق این غیرت است، که شهرداری در حال تحقق آن است، و با مغالطه نمی توان به یک حکم به بهانه حکم دیگر حمله کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
19
81
شهردار محترم تو اين هشت سال قبل چرا دنبال تفكيك جنسيتي نبوده است؟
تا حالا چكار ميكردند؟؟
وحالا چرا؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
20
51
زنده باد روحانی عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
66
28
تفکیک جنسیتی فی نفسه اقدام مطلوبی است وموجب سلامت جامعه است ونباید به بهانه های مختلف در برابراین اصل موضوعی مقاومت شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
پس یه دیوار میکشم به طول کل ایران و کلا تفکیک میکنم چون به نظر شما استاد اعظم این کار خوبیه
شنگول
|
Germany
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
17
50
با این ترتیبی که پیش می‌رود بزودی باید طرح تفکیک جنسیتی نمایندگان زن از مرد در مجلس شورای اسلامی اجراء شود و در دوره بعد هم مجلس شورای اسلامی مردان و مجلس شورای اسلامی زنان در دو ساختمان جدا و البته دور از هم تشکیل شود!! مگر آنکه معتقد باشند مردان و زنان نماینده با بقیه مردم کشور فرق دارند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
فکر کنم زنان را تا یک شهر اون ور تر هم ببرند تا گناهی مرتکب نشه.
مرصاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
36
14
چند پرسش در ذیل نوشتار شمابه ذهن می رسد:
آیا نسبت بین تفکیک و حذف تساوی است؟ به عبارت دیگر اگر شما اتاق دختر و پسر خود را که به سن بلوغ رسیده اند تفکیک کردید یعنی اتاق رو از اونها گرفته اید و دیگر هر دو اتاق ندارن؟! واگر تفکیک را به معنای حذف گرفته اید! چرا این حذف رو حذف اتاق دخترتون تفسیر می کنید نه پسر؟!
اما این سخن آقای ربیعی که: «غیرت دینی را در این می‌دانم که زنی با فقر و گرسنگی سربربالین نگذارد»؛ را چگونه تفسیر میکنید؟
از این سخن این گونه برداشت می شود که تمامی زنان شاغل سرپرست خانوار هستند! آیا این برداشت درست است؟
و سوال دیگر این که اگر امر دائر شود بین خانمی که سرپرست خانوار نیست و هزینه زندگی اش به دوش شوهر است(که طبق قانون و شرع باید این گونه باشد)
و برای رفاه بیشتر و غیر ضرور (با این فروضی که تصویر می شود) به کار مشغول است و از سویی دیگر مردی که وظیفه او تامین هزینه زندگی خود و خانواده خود است و به جهت بی کاری در معرض انواع و اقسام مفاسدی است که کسی نمی تواند این معرضیت را انکار کند، کدامیک در نظر شما اولویت دارند؟ آیا اینجا نیز صرف شایسته سالاری مطرح است؟
آقازاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
34
15
این حرف آقای روحانی چه ارتباطی با تفکیک محیط کار خانم ها و آقایان داره؟؟؟
کی گفته خانم ها با کار گرفته نشن؟
پاسخ ها
saba
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
وقتی خانمی در پست منشی مشغول به کار باشد و تنها بخاطر خانم بودن و بدون در نظر گرفتن صلاحیت و شایستگیش باید کار خود را تحویل بدهد. اگر در پست مناسب و مشابه ای به خدمت گرفته شود فبها المراد . اما اگر برای پستهای خالی مناسب تشخیص داده نشود و ملزم به خاتمه همکاری گردد. تکلیفش چیست؟
bname
|
United States of America
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
16
40
ممنون از رییس جمهور باکلاس::::)))))
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
19
48
من هم با تفکیک جنسیتی مخالفم
یاریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
14
56
در موقع نیاز زنها را به خیابان میکشانیم، در جنگ از آنها جهت کمک به برادران در نقاط مختلف جبه کمک گرفته میشود ، در جلسات مختلف از آنها تمجید میشود واز آنها جهت فرستادن فرزندان دل بند خود به نقاط مختلف جهت دفاع از اهداف خ خود تعریف وتمجید میشود، ولی در محیطهای اجتماعی ،آنها باید جدا شوند ، وجزام دارند ویا محیط را فاسد میکنند و..... واین جدسازی هم توهین به خانمها وهم توهین به آقایان، بدین معنی، یعنی خانمها جنبه ندارند ویا آقایان وحشی هستند. در ضمن وجود خانمها در محیط کار باغث ایجاد محیط موءدب وبی حاشیه میشود ، زیرا بنده در چنین محیطی کار میکردم وهمچنین باعث پیشبرد کارها وسرعت دادن به کارها میشود، و خانمها کمتر در کارها لنگی ایجاد میکنند وهمچنین چشمداشتی از پرداخت مبلغی جهت تسریع در کارها ندارند و همچنین صداقت در کار بیشتر دارند ، ویکی از علتهای جداسازی این است که خانمها را از محیط آقایان خارج کنند تا آقایان آزادی عمل در کندی کار ورشوه خواری داشته باشند، جل الخالق
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
17
48
واقعا قالیباف چه فکر کرده راجب شعور مردم کشور عزیزمان ایران؟
این کارش رسما توهین هس به مردان و زنان این سرزمین
یعنی قالیباف فک کرده زن و مرد این جامعه بخصوص آنهایی که در اداره جات کارمیکنند و آدمایی فرهیخته هستند این شعور رو ندارند که شئون اسلامی را رعایت کنند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
8
45
حالا باید فهمید فضای انتخابات اقایان با فضای فکریشان چقد متفاوت هست......
ناشناس
|
Finland
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
10
32
درود بر روحانی
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
8
25
حرف حساب
عباسعلیخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
20
37
مرد و زن هیچ تفاوتی ندارند . در دنیایی که با چند آمپول و عمل جراحی ، مرد و زن را به هم تبدیل می کنند تفکیک جنسیتی معنایی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
9
20
اين موضع اصولي و مدبرانه جناب روحاني بيانكر فهم و شعور اوست واختلافي است بين ايشان وانهاييكه اين موضوع را سياسي كرده و ميخواهند از أن بهره برداري براي منافع سياسي خود كنند
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
31
10
پس نتیجه میگیریم اگه چند تا دیگه کار هست باز هم به خانم ها بدهید و جوان های پسر کشور بیکار باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
10
30
این کارها برای ضربه زدن به روحانی است، همچنین فرار به جلو برای سرپوش گذاردن به فساد مالی دولت گذشته است ولی روحانی عاقلتر از این حرفهاست که اسیر این جوسازیها شود و ان شاءالله بیت المال را بار دیگر در دست بی حساب و کتابها قرار نمی دهد.
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
9
35
من هم غیرت دینی را در این می‌دانم که زنی با فقر و گرسنگی سربربالین نگذارد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
5
19
حالا که شده؟
به جای کنایه زدن اقدام کنید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
خوبه حداقل رئیس جمهور کنایه اش خوبه
که بحث تفکیک را حذف میداند
erfan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
5
26
به نظرم اگه در مورد نحوه اجرا این تفکیک جنسیتی توضیح بدن و دقیقا بگن چطور این کار میخواد صورت بگیره خیلی خوب میشه.اگر هدف واقعا راحتی زنان باشه طرح بدی نیست.ولی به نظر من در دراز مدت به ضرر زنان تموم میشه.مثلا یکی از آقایون رو میخوان بازنشسته کنن و به خاطر اینکه حتما باید یه مرد جایگزین این آقا بشه،حق یه زنی که کار بلدتر از هرکس دیگه ای هست خورده میشه و این زن مجبوره یه پست پایین تر یا یه پست نامربوط رو بهش بدن یا اصلا بهش ندن.واسه همینه میگم باید قوانین این طرح دقیق مشخص بشه که چنین اتفاقایی نیفته و حق زنان بیشتر خورده نشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
34
12
شما همون پنجاه در صد آقایون که باید مسئولیت یه خانواده رو بر عهده بگیرن به کار بگیرین تا جلوی زن و بچشون شرمنده نشن ،پنجاه درصد بقیه جامعه پیشکشتون.
خانمهایی که تخصص خاصی ندارن خونه بشینن به جامعه هیچ آسیبی وارد نمیشه بلکه از خیلی از آسیبها هم کاسته میشه.
ناشناس
|
Spain
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
19
13
فکر می کنم رئیس جمهور محترم و کسانی که با موضوع مخالفت می کنند با رفتار خود موجب بروز تنش در جامعه خواهند شد این چه اشکالی دارد که اتاق خانمها از آقایان جدا باشد کجای این کار با اشتغال خانمها مغایر است چرا بیهوده حساسیت ایجاد می کنید تا بخشی از جامعه در مقابل دولت قرار گیرد این شیوه به دولت اعتدال ضربه می زند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
مثلا شما چه تخصصی دارید که خانمها ندارند یه نگاهی به نتایج کنکور بیندازید فکر میکنی چه چیزی باعث برتری شماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
13
30
عاشقتم آقای روحانی عزیز که حرف اکثریت مرم رو میزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
30
14
سر کار رفتن زن در صورتی است که زن از وظیفه اصلی خود که همانا تربیت است غافل نشود متاسفانه در جامعه ما خانم ها با حقوق مزایای اندک سر کار می روند و جای آقایان را گرفته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
41
9
چه معنی میده زن بره سرکار؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
10
22
درود بر دکتر روحانی که تصمیم گیرنده باید او باشد
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
31
17
این تفکیک به معنای کنار گذاشتن زنان نیست بابا چرا متوجه نمیشین!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
19
14
به نظر من کار قالیباف را تایید کرد اما ادعای عده ای که میگفتند این کار برای بیرون کردن زنان از کار است را رد کرد. ببینید گفت مگر میشود نصف نیروی کار را به کار نگرفت. یعنی با جدا بودن محل کار هم خانمها به کار ادامه میدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
8
21
وی افزود: زن‌های ما اهل عفافند و این جامعه اسلامی و اخلاقی است و زنان ما پیشتاز اخلاق هستند. درود بر روحانی

علی ربیعی: «غیرت دینی را در این می‌دانم که زنی با فقر و گرسنگی سربربالین نگذارد»
عیسی رستمی
|
United States of America
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
5
12
با سپاس فراوان از خبرگزاری "انتخاب" در درج سخنان رئیس محترم جمهور و در فضای دل انگیز نقد آزاد مسائل علمی و اجتماعی،باید عرض نمایم:
اقدام اخیر شهردار محترم،با وقفه ای بسیار طولانی(بیش از 8سال) از شروع بکار مدیر موصوف صورت پذیرفته و تحقیقا" در شرایط مذکور،جامعیت و اثر بخشی لازم را نخواهد داشت،الا اینکه همه ی جوانب مسئله و آسیب شناسی دقیق موضوع،محقق و آنگاه انجام و به مرحله اجراء درآید،تا تبعات اجتماعی و حتی اقتصادی فرایند مورد نظر،کاملا" کنترل گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
9
21
به نظرم آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور و منتخب مردم و حافظ قانون اساسی باید به شدت در این مورد برخورد کنند
2014
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
7
16
امیدوارم توی این بی پولی ادارات وسازمانها آقای قالیباف فکر بار مالیش رو کرده باشه
ناصر هشترودی
|
Finland
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
8
20
اقایانی که در مجلس از طرح تفکیک حمایت کرده اند در مجلس نیز طرح تفکیک جنسیتی باید انجام گیرد
عبدالله
|
Belgium
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
16
9
بهتر بود اقای روحابی نسبت به سخنان معاون وزیر کار کابینه اش زودتر موضع گیری میکردند تا اینکه بعد ازدو هفنه سروصدا حالا بطور تلویحی اقدام ارزشی شهرداری تهران را تایید کنند
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
33
7
یعنی بچه تربیت کردن و بچه بزرگ کردن کار نیست شوهرداری انجام کلیه امور منزل کار نیست کار فقط این است که تو اداره باشی و دو تا پرونده رو جابجا کنی فاطمه الزهرا سلام الله علیها فرموده اند زن خانه دار به خدا نزدیکتر است چرا ما همیشه بدنبال نماد هستیم برای اینکه بگوییم در صحنه زنان حضور دارند ما باید بدنبال معنی باشیم معنی یعنی تربیت اسلامی و اخلاق اسلامی این است که جامعه را نجات میدهد این است که از زنان در وهله اول انتظار میرود ....
پاسخ ها
عیسی
| United States of America |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
با درود بر جناب کارشناس محترم:
آیا می دانید تعداد خانمهایی که در طول هشت سال گذشته در شهرداری تهران استخدام شده اند،بسیار بیشتر از مردان بوده و به همین دلیل اقدام مذکور(جداسازی) شبهه ایجاد نموده است؟
فریبرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
9
28
اعراب پس از گذشت قرنها متوجه شدند چه اشتباهی کردند و کم کم دارند به زنها بها میدهند
اونوقت ما میخواهی برعکس راه برویم ، کی از تاریخ استفاده بهینه خواهیم برد نمیدانم
آقای قالیباف اگر در کنار یک زن مسلمان کار کردی و ذهنت پاک ماند مسلمان واقعی هستی نه در یک اتاق خالی که دور تا دورش فقط مرد وجود دارد

در اسلام مسولیتهای مختلف را باید به کسانی بدهند که عالم به آن کار و شجاع باشند شما بقدری از زن میترسید که من را هم وحشت گرفته ، یادت باشه مادر شما هم زن است
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
پس مثلا بریم پارتی اگه به گناه کشیده نشدیم ایمانمون کامله!؟
آقا نزدیک گناه هم نباید شد...
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
25
14
زناني كه مشكل اقتصادي ندارند بايد به امور منزل برسند و فقط زنان سرپرست خانواده مشغول كار بيرون از منزل باشند اينطوري به خدا كلي از مشكلات بيكاري و بزهكاري و اعتياد و ... جامعه حل ميشه
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
9
22
درود بر این رئیس جمهور فهیم
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
25
12
با عرض سلام
بنده کارمند معاونت فنی شهرداری هستم.در خصوص اقدام شهرداری از چند نکته بایستی غافل نشویم.
1-قبل از اجرای طرح از روسای واحد ها استعلام شده است.اکثر کارمندان مرد از نبودن همکار زن احساس راحتی بیشتر در محیط کار دارند.همین موضوع در مورد کارمندان زن صادق میباشد.
2-تفکیک جنسیتی با رضایت ضمنی قاطبه کارمندان بوده است.البته در بعضی واحدها به علت ذات کار طرح اجرا نشده است.
3-اگر مسایل سیاسی و همچنین تقلید از غرب را کنار بگذاریم ذات کار مشکلی ندارد مگر اینکه این اقدام سبب به حاشیه رفتن کارمندان خانم به نسبت توانایی انها شود.
4- منتقدان یا به علت سیاسی و تبلیغات خود را جزئ عقلا قلمداد کردن دایه انتقاد دار.

خواهشا منتقدین استدلال محکم بیاورند .اگر این طرح در اینده تالی فاسد دارد بنده را از این فساد و تالیات مطلع نمایید.
ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
17
12
دولت ديكه كار ندارد بابا به مشكلات و از جمله ركود كه پدر مردم را در آورده توجه كند
صد رحمت به تورم
دلواپس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
8
6
حاج آقا مرد مومن مگر خدا زن را برای کار بیرون خانه و در آوردن نان خانواده و تامین معیشت آفریده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب همین کارها را میکنید که وضع جامعه به اینجا رسیده !!!!!!!!! مردها بیکارن دختر خانمها سرکارن بعد همین دختر خانمها حاضر به ازدواج با آقای بیکار نیستن !!!!!!!!!! تو خانواده ها هم که آقا باید صبح زود بچه را ببره مهد کودک یا پارک یا خونه اقوام یا ...... که خانم تشریف ببرن سر کار بعد هم آقا باید زحمت بکشن از فست فود یا بیرون بر نهار بگیرن بیارن خونه !!!!!!!
خب بعد گندش در میاد که چرا جامعه سلامت روحی روانی و جسمی نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب وقتی بچه در محیط خانه و تحت محبت و پرورش مادر بزرگ نشه و به جای غذای سالم فست فود بخوره توقع داریم جامعه آینده ما سالم باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
2
6
محمد 52/09 هیچ آلودگی مثل آلودگی اخلاقی نیست.اگر جامعه از لحاظ اخلاقی آلوده شود تمام کشور از هر لحاظ بیمار می شود اینو خوب توجه کن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
8
22
شهردار محترم به جای این کارا و کوته فکریها و تفکیک جنسیت کردن مردم این مملکت فکری به حال کیفیت آسفالت کوچه ها و خیابانها و اتوبانها بکن فکری به حال زیباسازی شهر بکن فکری به حال پیاده روها بکن به فکر پلهای هوایی بکن فکری به حال ترمینالهامون بکن جلوی فساد تو شهرداریها رو بگیر جلوی رشوه گرفتنا و رشوه دادن را بگیر جلوی دزدیها را بگیر انقدر ما رو اذیت نکنید مردم عقل دارند شعور دارند درک دارند چرا انقدر به شعور مردم توهین میکنید
علی
|
United States of America
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
7
20
سلام بر ریس جمهور دکتر حسن روحانی-تفکیک جنسی جلوه ای بد برای کشور داردیعنی اینطوری نشان میده که مردو زن مسلمان قادر نیستند جلوی خودشون بگیرن حتما باید از هم جدا باشن-قالیباف اینجا ایران هست نه عربستان .
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
11
22
دورود بر حسن روحانی خوشحالم که این بار درست انتخاب کردم. آقای قالیباف شما با این طرز تفکر هیچوقت تو انتخابات رای نمیاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
درود بر کسی که معیارش انقلاب و اسلام باشد نه خوش خوشان عده ای منحرف
انگاه بجای درود عده ای برخود ، درود خدا را برخودش میخرد
من حاضرم مثل اقای قالیباف چنین کنم گر چه عده ای خوش خوشانشان نشود ولی درود خدا بر انسان بهتر از چاپلوسی و تملق عده ای است
یوسف
|
United States of America
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
8
16
مگه تو شهرداری چه خبره که دارن تفکیک جنسییتی میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انتخاب شما که کامنت ما رو منتشر نمیکنی ...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
در شهرداری خبر خوشحالی خانم ها و استقبال انها از این طرح که دیگر مجبور نباشند روزی چند ساعت در کنار مرد نامحرم کار کنند و خوشحالی شوهرانشان
بابا
|
Germany
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
9
23
آن کسانی که از تفکیک جنسیتی و نشنیدن صدای زنان و ...حمایت می کنند از تاریخ اسلام هیچ نمی دانند. مگر زینب ع جلوی هزاران نفر از سپاهیان و مردم علیه حکومت یزید حرف نزد. اگر اینطور بود نمی باید صدایش را غریبه بشنود و در کنار مردان مبارزه کند.مگر مریم ع در صف مبارزان نبود.یا از منظر دیگر بگویم مگر در زمان حضرت محمد چادر بود.هیچ مورخی ننوشته که اطرافیان ایشان چادر سر می کردند. چادر مال زرتشتیها و رومیان بود(البته نه همه) برای همین است که الان هم زرتشتیان وقتی به آتشگاه می روند با چادر می روند. مگر می شود زنان را به بهانه های مختلف از جامعه حذف کرد .الان با مشکل بی آبی مواجه هستیم آنوقت زنان بنشینند فرزند آوری کنند تا جمعیت تشنه مان مثلا به 150 میلیون نفر برسد.
پاسخ ها
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
سلام علیکم اتفاقاً جنابعالی تاریخ نخوانده اید صدای حضرت زینب سلام الله علیها را تا امام حسین علیه السلام زنده بودند کسی نشنید.
فرزند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
اون موقع نیاز به سخنرانی حضرت زینب(س) بود.همه مواردی که اشاره کردین در مواقع ضروری بود.
اولا چادر که اجباری نشده.ثانیا کسی با این طرح زنان را خانه نشین نکرده فقط اتاقشون عوض شده...
بابای باغیرت شما حاضری چندتا آقا هرروز بیشتر از شما با مامان حرف بزنن؟اونوقت مامان دیگه به شما وفادار میمونه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
اقای محترم چرا اینقد قضیه رو بد نشون میدی
اقای تاریخ دان لطفا در مورد بحث پوشش به قران مراجعه کنین و جواب خود را بگیرید
در مورد حذف زنان هم باید به شما گفت هیچ قراری نیست که انها خذف شوند
در مورد صدای زنان هم که کسی چیزی نگفته که شما اینجوری انفجاری صحبت کرده ای که زنان باید حرف بزنند الان که ماشاالله مجریان خانم هم مجریان برنامه های موفقی در تلویزیون ما هستند
بحث چادر =حجاب برتر(بازم به قران در مورد حرفهایتان مراجعه کنین)
مشکل بی ابی متوجه مصرف عجیب غریب ماست مگر مردم در کشور های دیگر مث ما اب مصرف میکنن؟
شما در اخر گفتین که چرا زنان باید بشینند و فرزند اوری کنند. در جواب باید گفت مگر اجبار است؟ کی همچین قانونی تصویب کرده
در مورد تفکیک جنسیتی بنده به هیچ عنوان پسندیده نمیبینم که زنم در کنار یک مرد نامحرم در یک اداره کار کند و اصا خوشم نمیاد مث خیلی های دیگه و بسیاری از خانم ها از طرح تفکیک حمایت کردند در هیچ جا ما حذف زنان نداریم
مراجع تقلیدمان هم ازین طرح حمایت کردند همان کسانی که از من وشما تاریخ اسلام و قوانین ان را بهتر میدانند
در مورد حضرت زینب که ایشان در جلوی مردان سخنرانی میکرد هیچ اشکالی ندارد مگر مجریان زن ما جلوی میلیون ها ایرانی در رسانه حرف نمیزنند؟!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
22
15
سلام به نظرم در مورد حرف آقای قالیباف سوء استفاده سیاسی شده. دیگران هم با طرفداری از روحانی و ردیه علیه قالیباف خیلی جو ندن.
خودتون بهتر میدونین که منظور قالیباف حذف زنان نیست بلکه جداسازی فضاها هست که خیلی هم خوبه.
هر چند خیلی سخته.
علی
|
United States of America
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
8
4
در اکثر شهرها در اکثر سازمانها بدون سرو صدا این اتفاق افتاده در شهرداری تهران نیز این مسئله در اصل برای راحتی خانمها عملی شده و جای تشکر دارد حالا طبیعی است عده ای نیز با هدف بهره برداری سیاسی چند روزی جوسازی کنند هر چند در این کشور حتی کسی نماز شب هم بخواند عده ای بر علیه او فضاسازی خواهند کرد
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
5
9
اقای قالیباف حتی نمیتونه تو مترو این تفکیک و انجام بده حالا گیر داده به کله جامعه؟؟؟.من خیلی از مترو استفاده میکنم و اکثرا خانمها بابت حضور اقایون تو واگن مخصوصشون اعتراض دارند.هر بار هم اعتراض میکنیم مسئولین مترو میگن به ما اجازه درگیری داده نشده.ایشون خیلی ناراحتن فعلا این بخشو درست کنند باقیش پیشکش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
ااااا
حالا بحث مترو شد تفکیک جنسیتی اومد وسط
پس اون زنی که تو اداره مجبوره کنار یه مرد نامحرم چند ساعت کار کنه اصا همون شهرداری باید چیکار کنه؟
اگه شوهرش راضی نباشه چی؟
شما دارین موضوع رو بی خودی بزرگش میکنین اقای قالیباف که نگفته زن ها بیکار بشن اقای روحانی هم منظورش یه چیز دیگه بوده
احمد
|
Singapore
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
6
12
نمی دانم با چه هدفی این کار در شهرداری انجام شده و چه ژست پشت ان است ولی تعیین مکان های امن برای زنان در جامعه کاری بسیار پسندیده است مقبول همه مردم٬ امیدوارم تنها هدف کلماتی دهن پرکن و عوام فریبانه چون غیرت دینی نباشد ٬ بلکه بها دادن و پذیرفتن حقوق اجتماعی برابر برای زنان باشد.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
15
7
زنده باد شهردار تهران...
آقاي قاليباف دوست دارم چون مثل بعضي ها پوپوليست نيستي.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
7
6
با سلام . نمیشه گفت که این کار آقای قالیباف درسته اما این مسئله برای خانوما هم خوبه چون دیگه میتونن تو محیط کارشون راحت تر باشن . بعدشم هستن خانومایی که دنبال سوژه هستن . بماند و چه بسا آقایونی که چشم از همکاران خانوم بر نمیدارن و جنبه ندارن.
عاشق رهبري
|
United States of America
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
8
9
عاشق ولايت
اين طرح از پيش شكست خورده است، ما نبايد و حق اين را نداريم كه جلوتر از دين خدا حركت كنيم، كه اگر اين رويه بر اساس اسلام بود پيشتر پيامبر گرامي اسلام و ائمه معصومين حكم به جدا سازي زن و مرد در مقدسترين مكان كره خاكي، كه همان كعبه باشد ميدادند، بلكه تعاليم اسلام حكم به اخلاق مداري،عفت و حيا،و تقوا دارند، نه ديوار كشيدن بين زن و مرد، كه همانا اگر زن و مردي بي عفت و بي دين و بي تقوا باشند اگر ديواري از جنس بتن ارمه هم بينشان بكشيم، باز كار خود را ميكنند!!!آقايان به جاي اين كارها فرهنگسازي كنيد نه ديواركشي!افراط گرايي ضربه به بنياد نظام وارد ميكند،كه اينكارها ميشود دوستي خاله خرسه!!!!به نظر بنده اين اقدام يك شوى تبليغاتي براي آقاي قاليباف جهت همسو سازي تعدادي گرايشات سياسي كه در طي كانديداتوري و مناظرات رياست جمهوري ، از ايشان رويگردان شدند، و جلب رضايت اين دسته از افراد ميباشد، قاعدتا ايشان همسو سازي آرا اقشار مختلف سياسي را به صورت نامحسوسي جهت انتخابات بعدي از امروز استارت زده اند، اما اين گونه اقدامات با گذشت زمان قاعدتا به ضرر ايشان تمام خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
6
16
شهردار رو عوض بکنید
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
6
14
تفکیک جنسیتی یعنی توهین به مردان و بی اعتمادی به زنان .یعنی نگاه مصرف گرایانه به زنان .همان که در غرب رایج است......
کارون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
6
7
هدف از این برنامه ها فقط خانه نشین کردن خانم هاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
3
5
ما همه میدونیم اگر زنی عفت داشته باشه اگر میان هزار مرد هم برود هیچ اتاقی نمی افتد ولی اگه زنی خدای ناکرده مشکل داشته باشد اگر در شیشه هم انرا قرار دهیم امکان انحرافش وجود دارد پس بیایید به زن و عفاف زن اهمیت بدهیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
4
5
با تبعيض جنسيتي مخالفم. چه در دانشگاه چه در پارك و چه در محيط كار. اين قضيه يه توهينه آشكاره به هر دو جنسيت. رويه حذف رو بزاريد كنار. اين رويه شادابي رو از جامعه ميگيره. چرا فكر مي كنيد دوست داشتن و در كنار جنس مخالف بودن گناهه؟ اگر از مدارس ابتدايي در كنار جنس مخالف بودن رو به ما ياد ميدادن اين تفكرات نا ثواب شكل نمي گرفت. اي كاش آقاي قاليباف و آقاي مطهري اين كامنت ها رو ميخووندن. قطعا متوجه مي شدن نظر مردم چيه؟
نظرات بینندگان