arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
کاظم‌پور:

اسپانسر عاشق چشم و ابروی پرسپولیس نیست/مانده‌ام حرف بزنم یا نه!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسین کاظم‌پور در واکنش به درگیری‌های پیش آمده بین علیرضا رحیمی و حمیدرضا سیاسی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باور کنید پس از اتفاقات اخیر مانده‌ام که مصاحبه بکنم یا نه؟!. متأسفانه برخی مباحث که از سوی هیأت مدیره مطرح می شود واقعیت ندارد. ما الان هیچ کش و قوسی در هیأت مدیره ندارم و من صد بار دیگر می‌گویم با اختلاف نظر می‌توانیم همیشه به جمع‌بندی‌هایی برسیم که به نفع پرسپولیس باشد.

وی افزود: ما اختلاف نظر نداریم بلکه اینقدر با هم جر و بحث می‌کنیم تا به اتفاق نظر برسیم. البته برخی موارد که رسانه‌ای می‌شود جالب نیست اما باید این را بدانید تا الان در هیأت مدیره امکان نداشته صورت جلسه‌ای تنظیم شود و یک نفر بگوید که من نمی‌خواهم آن را امضا کنم و آن را قبول ندارم. شما می‌توانید در این باره از خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس بپرسید.

نایب رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ سوالی که آیا شما با اظهارات سیاسی که اعلام کرده مدیریت باشگاه 8 میلیارد برای کادر فنی پرسپولیس نیاز داشت، گفت: ببینید سازمان لیگ بودجه‌ای برای ما در نظر گرفته بالاخره ما اوایل کار دچار مشکلاتی بودیم و این مشکلات مربوط به مجموعه الان پرسپولیس نیست. ما نمی‌توانیم به باشگاه پرسپولیس به شکل شرکتی نگاه کنیم. من خودم 27 سال سابقه دارم و نمی‌توانم به سادگی کارهای شرکتی را در این باشگاه پیاده کنم، چون فاصله بسیار زیادی داریم و باید آرام آرام جلو برویم. کار بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که شما تصور می‌کنید، چون نه صورت مالی داریم و نه می‌دانیم چه چیزی را قرار است تحویل بگیریم و به چه کسی تحویل بدهیم! به همین دلیل الان دچار مشکل هستیم و فقط با صبوری و صبر می‌شود کار را رو به جلو برد.

وی در پاسخ سوالی که با این صحبت‌های شما چرا اختلاف نظر در بین اعضای هیأت مدیره دیده می‌شود،‌گفت: اعضای جدید را وزارت ورزش انتخاب کرد و با توجه به برخی اظهاراتی مبنی بر بیرون رفتن رحیمی از بین اعضای هیأت مدیره برای اینکه به تعداد فرد برسیم صحبت‌هایی پیش آمد که من زیاد دوست ندارم درباره آن صحبت کنم اما حق را در این مورد به رحیمی می‌دهم چون وزارت ورزش و مجمع ما باید طبق اعلامی که داده هیأت مدیره را کم یا زیاد کند. من خدای ناکرده نمی‌خواهم به سیاسی بی‌احترامی کنم اما چون ما احکام خودمان را از وزارت ورزش گرفته‌ایم باید لغو آن هم توسط وزارت باشد.

وی افزود: ما در جلسه هیأت مدیره در مورد کنار رفتن رحیمی از بین اعضای هیأت مدیره به خاطر اینکه تعداد ما فرد شود صحبت کردیم اما همه چیز را به تصمیم وزارت موکول کردیم. بالاخره پس از اینکه استیلی از بین ما جدا شد ما نمی‌توانیم که تعداد اعضای هیأت مدیره خود را زوج داشته باشیم به همین دلیل وزارت ورزش باید در این باره تصمیم بگیرد و این طور که شواهد مشخص است یک عضو در هفته آینده به ما اضافه خواهد شد.

نایب‌رئیس هیأت مدیره قرمزپوشان در پاسخ سوال دیگری که در کل شما به رحیمی حق می‌دهید یا سیاسی، گفت:‌ من در این باره حرفی ندارم و به هیچ کدام حق نمی‌دهم البته چون نمی‌خواهم درباره مشکل کوچک اظهارنظر کنم اما این را می‌گویم که مرجع بالادستی ما وزارت ورزش است و او می‌تواند هیأت مدیره را کم یا زیاد کند اما پس از اینکه تصمیمی مبنی بر کنار رفتن رحیمی از اعضای هیأت مدیره گرفتیم فقط هدفمان این بود که ایشان به عنوان مدیرعامل با قدرت کار خود را انجام می‌دهد و ما هم تعداد نفرات‌مان فرد می‌شود. راستش را بخواهید من نمی‌توانم بگویم چه کسی راست می‌گوید چه کسی دروغ.

وی درباره اسپانسر باشگاه پرسپولیس که گفته می شود دوست دارد همه کاره باشگاه باشد ، گفت:‌طبق توافقات انجام شده قرار شد اسپانسر 30 میلیارد تومان به ما بدهد اما اسپانسر عاشق چشم و ابروی پرسپولیس نیست که بدون اینکه به تعهدات در قبالش جامه عمل بپوشانیم این کار را انجام بدهد. هیچ وقت گربه برای رضای خدا به دنبال موش نمی‌رود. بالاخره اسپانسر هم با اهدافی رو به جلو آمده و به نظرم این اسپانسر با تدبیر وزیر ورزش و خادم به پرسپولیس جواب مثبت داده است، اما بازدهی‌اش منفی بوده است.

وی افزود: این هم امری طبیعی است که آنها بخواهند که از این کار خود بهترین درآمد و استفاده را داشته باشند اما مشکلاتی وجود دارد که آنها را دچار مسائلی کرده است.

نایب‌رئیس هیأت مدیره قرمزپوشان در پاسخ سوال دیگری که آیا شما به دنبال تخفیف از علی دایی بودید اما این اتفاق نیفتاده، گفت: هیچ صحبتی در هیأت مدیره درباره این موضوع نشد. استراتژی باشگاه دست رحیمی است و او اهداف را مشخص می‌کند. پس بهتر است در این باره صحبت نکنیم.ما فقط باید این را بدانیم مجموعه‌ای که با ما همراهی می‌کند مانند اسپانسرمان فقط قلک باشگاه نیست و او هم خواسته‌هایی دارد که به خاطر برخی موانع نتوانستیم آن را عملی کنیم.

وی درباره حرف و حدیث‌هایی که درباره تولیدی لباس جدید قرمزپوشان پیش آمده، گفت:‌ ما با یک برند خوب وارد مذاکره شدیم.البته اول کار مثل همه کارها در ورزش ایران دچار نقص بودیم ولی قطعا در آینده بهتر خواهیم شد. شما به جشن پیراهن ما نگاه کنید که در تعطیلات و در روزهایی که حتی گرفتن هتل دردسرساز بود این جشن را برگزار کردیم اما متأسفانه چه صحبت‌هایی پس از این موضوع مطرح شد.

کاظم‌پور افزود: من نمی‌خواهم خدای ناکرده به پیشکسوتان پرسپولیس بی‌احترامی کنم اما به دلیل ازدحام شدید خبرنگاران مجری برنامه می‌گفت من نمی‌توانم همه را از روی جایگاهی که بر روی آن ایستاده‌ام و سخنرانی می‌کنم ببینم به همین دلیل چند هنرمند و دایی به نمایندگی از همه به روی سن آمدند اما آقای جاسمیان ناراحت شد. سوال من اینجاست؛ چرا ناصر محمدخانی و حمید درخشان ناراحت نشدند؟ البته همه پیشکسوتان از جمله جاسمیان عزیز ما هستند اما نمی‌توانستیم همه را روی سن ببریم. اگر شما کمی پیگیری کنید متوجه می‌شوید اکبر عبدی هم آوردنش به یک مراسم آسان نیست؛ حالا آمد ولی همه بدجوری روی این هنرمندان زوم بودند.امیدوارم که همیشه همه نیمه خالی لیوان را نبینیم و به نیمه پر لیوان هم توجه کنیم.

وی افزود: پس از این ماجرا شرکت ماکرون که به نظر من بهتر از آل‌اشپورت است قبول کرد که لباس‌های تیم ما را بدهد. این شرکت کارآیی بسیار خوبی دارد اما نمی‌خواهم با این حرف‌هایم به آل‌اشپورتی‌ها بی‌احترامی کنم. این شرکت هم در اول راه نقص‌هایی داشت که مطمئن باشید بر اساس مرور زمان بهتر خواهد شد. در کل پرسپولیس در شرایطی که حتی یک ورزشگاه ندارد با مشکلات زیادی روبروست که من فقط می‌توانم بگویم امیدوارم که این مشکلات حل شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان