arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

مايکروسافت: منتظر بروزرساني‌ بزرگ ديگري براي ويندوز 8 نباشيد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زوميت: مايکروسافت مي‌خواست گله‌هاي کاربران ويندوز 8 را با آوردن يک بروزرساني بزرگ به نام ويندوز 8.1 برطرف کند و دوباره شکايات از ويندوز 8.1 را با ارائه آپديت اول براي ويندوز 8.1 ساکت کند.

با اين حال تاکنون ويندوز 8 و ويندوز 8.1 نتوانسته‌اند سهم عظيمي از بازاري که مايکروسافت اميد داشته را بگيرند. مايکروسافت حتي ويندوز XP را کُشت که مردم به ويندوز‌هاي مدرن و اين کمپاني روي بياورند اما اين کار تاثير کمي در تحقق اين هدف داشت.

حالا ردموندي‌ها قصد دارند سياست خود را تغيير دهند و به جاي اينکه آپديتي بزرگ را براي ويندوز 8.1 تدارک ببينيد، مي‌خواهند تغييرات آينده را در قالب بروزرساني‌هاي ماهانه که با عنوان Patch Tuesday شهرت دارد، منتشر کنند.

مايکروسافت در پستي در وبلاگش مي‌گويد:

به جاي اينکه ماه‌ها صبر کنيم و تمام بهبود‌ها را در قالب يک آپديت بزرگ براي ويندوز 8.1 قرار دهيم، از اين به بعد مصرف کنندگان ما بايد انتظار داشته باشند که به صورت ماهانه بروز‌رساني‌هايي حاوي بهبود‌ها و بروزرساني‌هاي امنيتي دريافت کنند که 'Update Tuesday' نام دارد. بنابراين شايعات و گماني‌ زني‌ها را کنار بگذاريد، ما برنامه‌اي براي ارائه آپديت دوم ويندوز 8.1 نداريم.

پس مي‌توان نتيجه گرفت که بروز رساني بزرگ بعدي مايکروسافت تحت نامي جديد عرضه خواهد شد که به احتمال فراوان ويندوز 9 نام خواهد داشت.
نظرات بینندگان